Syke Syke

6-12-25 jalat, rinta ja selkä by Mikko Niiranen

Hinta 28
6-12-25 metodi alavartalolle/ylävartalolle kehittää ylävartalon maksimivoimaa, perusvoimaa sekä voimakestävyyttä.
Ohjelman ideana on tehdä jättiläissarjat, siten, että
A1. -liikkeessä saadaan iso mekaaninen kuormitus, ja kehitetään niin maksimivoimaa kuin hypertrofiaa.
A2. -liikkeessä kehitetään hypertrofiaa ja perusvoimaa
A3. -liikkeessä kroppaan kohdistuu suuri aineenvaihdunnallinen kuormitus.
Nämä kolme voiman eri osa-aluetta yhdessä lyhyiden taukojen kanssa aiheuttavat ultimaattisen maitohappomyrskyn kohdelihaksiin.
Näin ollen myös kehonkoostumukseen voidaan vaikuttaa rasvanpoltossa sekä lihasmassan kasvussa.

Ohjelmat

  1. 6-12-25 -rinta ja selkä - Liikkeet: 14
  2. 6-12-25 -jalkatreeni - Liikkeet: 14
6-12-25 jalat, rinta ja selkä by Mikko Niiranen
Takaisin Kirjaudu sisään ostaaksesi ohjelmapaketti