Syke Syke

Kohti tehokkaampaa juoksua: Tehopaketti juoksijalle

Hinta 25
Tehokas ja taloudellinen juoksu edellyttää hyvää alaraajojen sekä keskivartalon lihaskuntoa. Ohjelmaa noudattamalla saat asentoa ylläpitävää voimaa keskivartaloon sekä juoksua vauhdittavaa voimaa alaraajoihin. Pakaroita vahvistamalla polven ja askeleen linjaus usein myös parantuu ja monet rasitusvammat jäävät voima- ja liikekontrolliharjoittelun jälkeen unholaan.

Ohjelmapaketti sisältää keskivartalo- ja alaraajojen voima- ja liikekontrolliharjoitukset kolmeen eri harjoittelun vaiheeseen. Ohjelmat ovat suunniteltu etenemään systemaattisesti vaikeampiin liikkeisiin. Yhtä tasoa noudatetaan juoksuharjoittelun yhteydessä 6-8 viikon ajan.

Voit ostaa Kohti tehokkaampaa juoksua -paketin kokonaisuudessaan (25 €) tai voit hankkia pelkät keskivartaloharjoitteet (15 €) tai pelkät alaraajojen voima- ja liikekontrolliharjoitteet (15 €). Nämä paketit löydät erikseen ohjelmakaupasta.

Bonuksena saat kaikkiin paketteihin juoksijan kahvakuulaharjoitusohjelman, joka on suunniteltu vahvistamaan keskivartaloa ja alaraajoja.

Ohjelmat

  1. Kohti tehokkaampaa juoksua
  2. Juoksijan alaraajaharjoitteet (Taso 3) - Liikkeet: 7
  3. Juoksijan alaraajaharjoitteet (Taso 2) - Liikkeet: 7
  4. Juoksijan kahvakuulaharjoitus - Liikkeet: 8
  5. Juoksijan alaraajaharjoitteet (Taso 1) - Liikkeet: 7
  6. Juoksijan keskivartaloharjoitteet (Taso 3) - Liikkeet: 8
  7. Juoksijan keskivartaloharjoitteet (Taso 1) - Liikkeet: 9
  8. Juoksijan keskivartaloharjoitteet (Taso 2) - Liikkeet: 8
Kohti tehokkaampaa juoksua: Tehopaketti juoksijalle
Takaisin Kirjaudu sisään ostaaksesi ohjelmapaketti