Liikkuvampi sinä by Jori Kota-aho

Etsinnässä hyvät venyttelyohjeet tai venyttelyohjelma? Jorin ohjeet ovat parhaat!

Sekä aloittelijalle että kokeneelle sopiva liikkuvuuteen tähtäävä valmennus, jossa Jori Kota-aho motivoi ja opastaa sinua liikkuvuusharjoitteiden tekoon.

39,90 €
Osta

Haluaisitko parantaa kehosi liikkuvuutta?

Haluatko löytää liikkuvamman sinän ja optimaalisemmin toimivan kehon?

Liikkuvampi sinä -valmennus auttaa sinua lisäämään hyvinvointia tukevia liikkuvuusharjoitteita arkeesi vaivattomasti!

Liikkuvampi sinä -verkkovalmennus lyhyesti

  • 3 viikkoa kestävä verkkovalmennus

  • Monipuolisia, 10-20 minuutin liikkuvuusharjoitteita videoiden muodossa

  • Progressiivisesti etenevät harjoitteet

  • Lisäinfoa liikkuvuudesta tekstin muodossa

  • Valmennus auttaa sinua motivoitumaan harjoitteiden tekemiseen päivittäin

Haluatko maksaa valmennuksen liikuntaeduilla?

Klikkaa TÄSTÄ

Liikkuvampi sinä by Jori Kota-aho
Kesto 3 viikkoa
Alkaa joka maanantai
Hinta 39,90 €


aloittelija
Edistyneet
Hyvinvointi
keskitaso
Kipujen poisto
Kotitreeni
Liikkuvuus ja venyttely
Miehet
Naiset
Terveys

39,90 €
Osta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

Liikkuvuusharjoitteet aloittelijalle ja kokeneelle!

Liikkuvampi sinä by Jori Kota-aho

Verkkovalmennus liikkuvuuden ja venyvyyden parantamiseen

Liikkuvampi sinä -valmennuksen avulla saat vahvistettua omaa liikkuvuuttasi ja löydät entistä enemmän paloa oman liikkuvuuden kehittämiseen.

Miten kehittää liikkuvuutta?

Haittaako huono liikkuvuus arkeasi tai treenejäsi? Haluaisitko kehittää omaa liikkuvuuttasi ja vahvistaa täten kehoasi? Haluatko päästä mahdollisista huonon liikkuvuuden aiheuttamista kiputiloista eroon? Onko sinulla joku liike mikä ei onnistu liikkuvuuden rajoitteiden takia? Etkö tiedä miten liikkuvuutta voisi progressiivisesti kehittää?

Tämän valmennuksen avulla löydät helpot ja nopeat keinot lisätä omaa liikkuvuuttasi. Valmennuksen avulla motivoidut harjoitteiden tekoon päivittäin ja voit tehdä harjoitteita vielä valmennuksen jälkeenkin. Harjoitteet ovat 10-20 minuutin mittaisia ja niitä voi tehdä missä vain, joten aikaa harjoituksille löytyy helpommin. Valmennuksen avulla löydät myös oman liikkuvuuden heikot kohdat sekä keinot niiden selättämiseen.

Miksi Jori Kota-aho loi tämän valmennuksen?

"Loin tämän valmennuksen, koska haluan auttaa ihmisiä voimaan paremmin. Autan asiakkaitani liikkuvuuden parissa päivittäin ja halu saada osaamistani laajemmin ihmisille kannusti tämän verkkovalmennuksen tekemiseen. Liikkuvuuden kehittämisestä on tullut oma intohimoni. Innostuin siitä alunperin huomatessani sen olevan avainasemassa oman kehon kiputilojeni kanssa. Liikkuvuuden tulisi olla kaiken liikkeen perusta, sillä se mahdostaa kehon optimaalisen toiminnan. Valmennuksen avulla haluan tuoda ihmisten tietoon mitä liikkuvuus on, ja miten se eroaa venyvyydestä. Valmennus valaisee myös sitä, miksi liikkuvuutta kannattaa tehdä ja miten lähteä liikkeelle. Toivon tuovani ihmisten arkeen liikkuvuuden iloa helposti ja edullisesti tämän verkkovalmennuksen avulla!"

- Jori Kota-aho

Lähde mukaan matkalle kohti liikkuvampaa sinää!

Osta nyt!

SOPIIKO VALMENNUS MINULLE?

  • Olet kiinnostunut lisäämään omaa liikkuvuuttasi, mutta et tiedä mistä lähtisit liikkeelle

  • Haluat lisää työkaluja oman liikkuvuuden lisäämiseksi

  • Tarvitset motivaatiota liikkuvuusharjoitteiden tekoon

  • Haluat optimaalisemmin toimivan kehon

  • Haluat voida paremmin, mutta sinulla ei ole paljoa aikaa käytettävissä harjoitteluun

LIIKKUVAMPI SINÄ ESITTELY

Liikkuvuusharjoittelu osaksi arkea

Liikkuvampi sinä -verkkovalmennus antaa helpot keinot lähteä lisäämään omaa liikkuvuutta, mutta antaa myös haastetta edeten progressiivisesti haastavampiin harjoitteisiin viikkojen vaihtuessa.

Venyttelyliikkeitä ja liikkuvuusharjoitteita

Liikkuvampi sinä -valmennus sisältää selkeitä eri puolille kehoa keskittyviä liikkuvuusharjoituksia ohjattujen videoiden muodossa. Harjoitteet ovat maksimissaan 20 minuutin mittaisia, joten ne on helppo mahduttaa omaan päivittäiseen rutiiniin.

Valmennuksen jokaisella viikolla käydään läpi kehon eri osien liikkuvuusharjoitteita. Viikon lopulla on mukana myös yksi venyttelytuokio. Valmennus etenee progressiivisesti, jolloin liikkuvuusharjoitteisiin tulee lisää haasteita. Valmennuksessa voi myös aina palata tarvittaessa edellisen viikon harjoitteisiin.

Mukana on niin helppoja kuin haastaviakin harjoitteita, joiden avulla pääset kehittämään kehosi liikkuvuutta. Saat venyttelyliikkeitä esimerkiksi pakaralle, jaloille, kyljelle, sisäreidelle sekä lavoille. 

Huomaa liikkuvuuden hyödyt 

Valmennus on tyyliltään rennon motivoiva, joten turhaa jäykistelyä tässä valmennuksessa ei tarvita! Parhaassa tapauksessa löydät valmennuksesta kipinää ja työkalut toteuttaa liikkuvuusharjoitteita myös valmennuksen jälkeen. Tätä kautta voit saada kehosi toimimaan optimaalisemmin ja kivuttomammin myös jatkossa!

Haluan kokeilla!

KOKEMUKSIA

  • Rauhallinen tahti, selkeästi kerrottu liikkeet ja varsinkin miten ei tule tehdä. Kerrotaan missä pitää tuntua ja mistä johtuu ettei tunnu siellä missä pitäisi. Ja mihin pitää kiinnittää huomiota että tuntuisi jatkossa siellä missä pitää. Näytetty myös aina kevennetty versio liikkeestä. Sopivan mittainen, ei tekosyitä ettei ehtisi tehdä.
  • Olen erityisen tyytyväinen Jorin valmennustapaan, hän jaksoi pitää motivaatiota yllä ja uskoa siihen, että säännöllisellä harjoittelulla minustakin tulee taas liikkuvampi. Liike on lääke Jori kertoi myös asiat niin perusteellisesti ja ymmärrettävästi että ihn kun hän olisi ollut olohuoneessani ohjaamassa minua henkilökohtaisesti. Yritin aluksi liikaa ja siinä olisi voinut käydä huonosti, mutta hänen tapansa ohjata sai minut uskomaan että vähempi riittää aluksi ja tuloksia tulee siitä huolimatta. Olen ikuisesti kiitollinen että löysin tämän valmennuksen. Olen varma, että näillä opeilla ja harjoituksilla pysyn työkykyisenä eläkeikään asti. Hän myös haastoi minut niin, että tästä tulee joka päiväinen tapa. Harjoitukset eivät jää tähän.
  • Saavutin valmennuksella sen, että koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa Kun entisestä yliliikkuvuudesta kärsineestä henkilöstä tulee jäykkä ja liikkumaton joka uhkaa jo työkykyä ja jättää makaamaan sohvalle luovuttaneena, saa ahaa-elämyksen valmennuksesta että minustakin on vielä johonkin. Ja sen ei tarvitse tapahtua sormia napsauttamalla vaan hitaasti mutta varmasti päivä kerrallaan parempaa kohti. Testi joka tehtiin aluksi ja nyt lopuksi kertoi sen, että oikeaan suuntaan ollaan menossa ja sen mikä on kropassani heikko lenkki johon tulee kiinnittää erityistä huomiota. Sen sijaan että luovuttaisin tajuan mihin kykenen vaikka ikää tulee koko ajan lisää. Tämä harjoittelu avasi silmäni sille kuinka tärkeää on pitää kropasta huolta. Ja parasta on, että videot jäävät käyttööni joten harjoittelu jatkuu hyvin opein ja turvallisesti edelleen. Sain tästä uuden päivä rutiinin jota odottaa.
  • Erinomainen valmentaja, paljon hyvää informaatiota, selkeä progressio ja kannustava ohjaustyyli.
  • Tämä kurssi paransi itsevarmuuttani liikkuvuusharjoittelun suhteen.
  • Valmentaja oli hyvin kannustava ja antoi hyvin esimerkkejä monen tasoisille treenaajille.
  • Liikkeitä tulee tehtyä edelleen valmennuksen jälkeen ja niistä on tullut alkulämmittelyjä lenkkejä varten. Innostuin myös siitä, kun Jori kertoi, että toistojen avulla homma helpottuu, ja että kireä lihas kaipaakin vahvistusta eikä vain venyttelyä!
  • Kurssi on ollut todella hyvä! Kiitos siitä. Sen toteutus on aivan loistava - joka päivä pieni selkeä videopätkä, mikä tulee tehtyä. Ei tarvitse arpoa, että mitä tekee ja minä päivänä tekee, vaan joka pv on pieni juttu! Jee - eipä jäänyt kesken tai tekemättä pvn harjoitus. Ja kerrankin on liikkuvuusvalmennus, jossa huomioidaan se, että on todella kankeita ihmisiä. Minusta moni valmennus lähtee siitä oletuksesta, että ihminen jalat suorana sormet lattiaan. Kun ei saa, niin tuntuu turhauttavalta lähteä tekemään valmennusta, missä "huonoinkin" taso on itselle tosi kaukana. Iso kiitos sulle Jori! Toivottavasti teet lisää verkkokursseja!
  • Liikkeistä on eri variaatioita olemassa sekä olen huomannut saavani lihaksiin tunnetta/tuntumaa, enkä ole tarvinnut siihen painoja ja hullua rehkimistä.
  • Osaava ohjaaja sekä uudet, tehoavat ja haastavat liikkeet.

Valmentajasi

JORI KOTA-AHO

Jori Kota-aho on mäntsäläläinen liikuntaneuvoja sekä koulutettu ja sertifioitu Personal Trainer. Omina vahvuuksinaan Jori mainitsee kehonpaino- ja toiminnallisen harjoittelun, liikkuvuuden kehittämisen sekä vegaanisen ruokavalion noudattamisen. Oma urheilutausta, useat koulutukset ja monipuolinen käytännön kokemus varmistaa tasokkaan valmennuksen.

Jori rakastaa työtään valmentajana ja erityisesti sitä, kun hän pääsee parantamaan ihmisten elämänlaatua, auttaman valmennettavia tekemään oivalluksia itsestään sekä ylittämään itsensä. Liikkuvuus on ollut Jorin intohimo jo useamman vuoden ajan. Kiinnostuksensa myötä hän on opiskellut paljon ja löytänyt oman tyylinsä toteuttaa liikkuvuusharjoitteita. Jori tekee liikkuvuuden parissa töitä päivittäin ja monet ihmiset lähestyvät häntä ymmärtäessään liikkuvuuden tärkeyden. Jori tietää myös hyvin miltä huono liikkuvuus tuntuu kehossa ja on elävä esimerkki siitä, miten sitä voi omalla toiminnallaan huomattavasti parantaa.

Jori on käynyt monia koulutuksia liikunnan saralla ja tuoreimmat niistä ovat painottuneet kehon liikuttamiseen, liikkuvuuteen ja movementiin. Intohimoinen suhtautuminen liikkuvuusharjoitteluun on ollut avainasemassa asioiden oppimisessa ja omaksumisessa sekä on auttanut häntä kehittämään oman tyylin liikkuvuuden kehittämiseen. Tällä hetkellä Jori kouluttaa myös tulevia personal trainereita liikkuvuusharjoittelusta.

Jorin koulutus

  • TE3 Mobility Trainer- koulutus (TE3, 2020)
  • Opi liikkumaan paremmin- koulutus (Movement Academy, 2019)
  • Spine Functional- koulutus (Spine Functional, 2019)
  • Movement Flow Level 1- koulutus (Compact Fit, 2019)
  • Personal Trainer (Personal Trainer Akatemia, 2019)
  • Liikuntaneuvoja (Pajulahti Sports Institute, 2017)
  • GOS-ohjaajakoulutus (Volttimedia, 2017)
  • Vanhusvalmentaja -koulutus (Pajulahti Sports Institute, 2016)
  • Personal Trainer (Trainer Lab, 2014)
  • Sisäpyöräily-ohjaajakoulutus (IISEE, 2015)
  • Cross Training –ohjaajakoulutus (Polte Cross Trainig Systems, 2014)
  • Ryhmäliikunta- ja kuntosaliohjaajakoulutus (Vireus, 2014)
  • CXWORX-, Born to move -ohjaajakoulutus (Les Mills, 2014)
  • Varusmiesten vapaa-ajan liikuntakerho-ohjaajakoulutus (Suomen Sotilasurheiluliitto ry, 2013)
  • Kamppailulajien ensimmäisen tason valmentaja –koulutus (Valmentaja-akatemia, 2010)

Voit tutustua Joriin esimerkiksi Instagramissa @jorikotis.

Tutustu myös Jorin Vegaaniruokavalio tutuksi -valmennukseen!

Tämä verkkovalmennus lyhyesti:

  • Kesto: 3 viikkoa

  • Päätavoite: Liikkuvuuden ja venyvyyden lisääminen

  • Lupaus: Liikkuvuusharjoitteet osaksi arkea

  • Treeniohjelmat lyhyesti: Monipuolisia, 10-20 minuutin liikkuvuusharjoitteita videoiden muodossa

  • Progressiivisesti etenevät harjoitteet

  • Lisäinfoa liikkuvuudesta tekstin muodossa

  • Valmennus auttaa sinua motivoitumaan harjoitteiden tekemiseen päivittäin

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Valmennuksessa käytettävät SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kuvia
  • Videoita

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta

OHJEET JA TEKNISIÄ TIETOJA

MITEN VALMENNUS TAPAHTUU?

1. Osta valmennus.

2. Saat ostamisen jälkeen linkin mistä pääset lataamaan SYKE sovelluksen sekä vahvistuksen ja kuitin onnistuneesta ostosta sähköpostiisi.

3. Valmennus alkaa määriteltynä päivänä, jolloin sisällöt tulevat näkymään SYKE-sovellukseen sekä SYKE Triben selainversioon, jolla voit osallistua tietokoneen kautta.

Pääasiallisesti kaikki tehtävät ja sisällöt on kalenteroitettu sinulle valmiiksi ja syklitetty aukeamaan asteittain.

4. Kun valmennus alkaa ja niin materiaalit tulevat saataville. Lähtökohtaisesti kaikki materiaali on ennakkoon kuvattua eli sinä saat valita mihin aikaan teet mitäkin. 

5. Voit myös tulostaa tulostettavat materiaalit Sykkeen verkkoportaalista.

6. Valmennuksen materiaalit ovat oletuksena käytettävissäsi 2kk valmennuksen päätyttyä ja kun valmennus on päättynyt niin pääset arvioimaan valmennuksen.

7. Voit myös hypätä uuteen valmennukseen koska kuten me tiedämme niin matka on loputon, vain tavoitteet vaihtuvat.

Hyppää mukaan!


@syketribe