Onko sinulla sisua ja asennetta lähteä mukaan?
BADASS by Tommy Oksa

Treenaa itsesi eliittikuntoon! Tämä verkkovalmennus vaatii sisua, asennetta ja sitoutumista - oletko valmis?!

129,00 €
Osta

Haaveena eliittikunto?

Halusitko sellaisen fyysisen kunnon että selviäisit lähes mistä tahansa liikunnallisesta haasteesta?

Tuntuuko että tulokset junnaavat paikollaan?

Kaipaatko harjoitteluun monipuolisuutta?

Onko aerobinen kunto heikkoutesi?

Oletko motivoitunut viemään harjoittelun seuraavalle tasolle?

Oletko valmis treenaamaan kovaa?

 

Olipa tavoitteenasi Pelastusopiston pääsykokeet tai muuten vain atleettinen ja tehokas kroppa, BADASS by Tommy Oksa -verkkovalmennus on tähän oikea valinta!

Mikäli epäröit että onko valmennus sinulle liian rankka niin lue kuvaus loppuun ja saat myös tähän kysymykseen vastauksen.

Elämäsi kunto odottaa sinua!

 

BADASS by Tommy Oksa -verkkovalmennus sopii sinulle, jos:

  • Haluat treenata normaalia kovemmin
  • Treenaat jo kuntosalilla, mutta haluat tehokkaamman fysiikan
  • Haluat kuntosalitreeneihin vaihtelua
  • Haluat kovemman BADASS-asenteen
  • Haluat kasvattaa lihasmassaa, mutta näyttää atleetilta
  • Haluat kasvattaa juoksu/ uintikuntoa sekä kehittyä leuanvedossa
  • Haluat jonkinlaisen punaisen langan syömiseen ja treenaamiseen
  • Tavoittelet pääsyä Pelastusopistoon olit sitten mies tai nainen
  • Haluat eliittikunnon
BADASS by Tommy Oksa
Kesto 8 viikkoa
Alkaa joka maanantai
Hinta 129,00 €


Aerobinen harjoittelu
Edistyneet
juoksu
Lifestyle miehet
Lifestyle naiset
Lihaskuntoharjoittelu
Miehet
Naiset
Urheilu

129,00 €
Osta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

 

Voimaa, kestävyyttä, asennetta!

 

BADASS by Tommy Oksa

Tämän verkkovalmennuksen treeniohjelmaa noudattamalla saat eliittikunnon, joista kaverisi ja kollegasi ainoastaan unelmoivat!

 

Gladiaattorikisan voittaja Tommy Oksa, joka on myös palomies sekä fysioterapeutti, on laatinut sinulle yhdessä ammattilaisten kanssa kokonaisuuden, missä mennään kovaa eikä vain meinata!

Tämän valmennuksen suunnittelua ohjasi yksi tavoite ja se oli fyysisesti kovan kunnon hankkiminen ilman jarruja tai liian pehmoisia arvoja. Valmennus joka vaatii kovapäistä asennetta ja nälkää, sitä Badass -asennetta millä tavoitteet saavutetaan! Valmennuksen nimi kertoo jo itsessään mistä on kyse!

Valmennuksen rungon ja harjoitusohjelmien suunnittelussa on käytetty hyväksi myös pelastusopiston pääsykokeita. Halusimme mahdollistaa tällä valmennuksella myös näihin pääsykokeisiin valmistautumisen. Kyseisten kuntotestien läpäiseminen vaatii niin voimaa kuin kestävyyttäkin ja näitä ominaisuuksia tulet tällä ohjelmalla saamaan!

Joten miten on?

Haluatko vihdoin aloittaa uuden sivun elämässäsi ja rakentaa omaa temppeliäsi unelmakuntoon?

Haluatko, että joku motivoi ja potkii sinua parempaan kuntoon?

Haluatko pystyä juoksemaan puuskuttamatta?

Haluatko lisää lihasmassaa tai kiinteämmän kropan?

Haluatko tehdä enemmän leukoja?

Haluatko saavuttaa huippukunnon Pelastusopiston pääsykokeita varten?

Haluatko kaiken tämän yhden treeniohjelmien avulla?

 

Mikäli vastasit kyllä, niin nyt on hyvä aika alkaa tehdä töitä unelmien kunnon ja kropan eteen!

 

Nyt on hyvä aika alkaa tehdä töitä unelmien kunnon ja kropan eteen!

 

Voimaa, kestävyyttä ja asennetta! BADASS by Tommy Oksa on suunniteltu ennen kaikkea kovaan treenaamiseen. Valmennuksen tavoitteena on saavuttaa monipuolinen ja tehokas kunto, joka tulee näkymään niin aerobisen kunnon kuin lihastenkin kasvuna. Lisäksi saat selkeän ruokavaliorungon sekä ohjeet myös tarkempaan laskentaan (heille jotka haluavat viedä valmennuksen astetta pidemmälle).

Valmennuksen aikana kuntosi kasvaa seuraavalle tasolle, samalla kun kroppasi muokkaantuu. Tulet myös todennäköisesti näyttämään atleettisemmalta kuin tavalliset salihirmut.

Mikä parasta, niin tässä valmennuksessa tulet huomaamaan, että treenaamisen ei tarvitse olla monimutkaista ollakseen tehokasta - tuloksia voi saada hyvinkin yksinkertaisilla treeneillä, ilman turhia kikkailuja! Tehdään niitä oikeita asioita ja oikein syklitettynä.

BADASS by Tommy tulee viemään sinut pois mukavuusalueeltasi ja asettaa kroppasi äärirajoille. Lopputulos on kuitenkin huikea, sillä kehosi kiinteytyy, lihasmassasi kasvaa, rasva sulaa ja suorituskykysi sekä tehokkuutesi lisääntyvät.

Intervallien myötä ajatusmaailmasi kovista treeneistä muuttuu positiivisemmaksi. Juoksemisesta tulee uusi ystäväsi. Opit valmistamaan terveellisen aterian vaivattomasti ja elämästäsi tulee mielekkäämpää kun huomaat kehossasi treeniohjelmasta aiheutuvat muutokset. Mennään siis treenien ja onnistumisten tuomaa euforiaa kohden.

Energia arjessa lisääntyy, kun kropastasi tulee entistä suorituskykyisempi. Huomaat kehityksesi, joka motivoi sinua ylittämään itsesi kerta toisensa jälkeen. Treenaat tavoitteellisesti, tehokkaasti ja yksinkertaisesti.

Huom! Sinun ei tarvitse pyrkiä Pelastusopistoon tai olla palomies, jotta voit aloittaa tämän valmennuksen. Riittää, että omaat halun treenata kovempaa ja näyttää paremmalta! Valmennus mahdollistaa lähtötason mukaisen harjoittelun. You can do this!

 

Lähde Tommyn mukaan kohti elämäsi kuntoa - tämä valmennus vaatii sitoutumista, mutta tulokset ovat sen mukaisia!

 

Osta nyt!

SOPIIKO TÄMÄ VALMENNUS MINULLE?

 
  • Haluat treenata normaalia kovemmin
  • Treenaat jo kuntosalilla, mutta haluat tehokkaamman fysiikan
  • Haluat kuntosalitreeneihin vaihtelua
  • Haluat kovemman BADASS-asenteen
  • Haluat kasvattaa lihasmassaa, mutta näyttää atleetilta
  • Haluat kasvattaa juoksu/ uintikuntoa sekä kehittyä leuanvedossa
  • Haluat jonkinlaisen punaisen langan syömiseen ja treenaamiseen
  • Tavoittelet pääsyä Pelastusopistoon olit sitten mies tai nainen
  • Haluat eliittikunnon

 

Valmennuksen esittely

 

BADASS by Tommy Oksa -verkkovalmennus kestää 2 kuukautta. Ensimmäisen kuukauden pääpaino tulee olemaan peruskunnon kohottamisessa sekä treeniohjelmaan totuttelussa. Toisen kuukauden aikana lisätään vauhtia juoksun ja uinnin suhteen: peruskestävyys muuttuu vauhtikestävyydeksi, jolloin alkaa tehokas kuukauden treenaaminen kohti parempaa cooper-tulosta sekä 200m uintitulosta.

Valmennuksen treeniohjelmat eivät siis sisällä vain kuntosalitreenejä, vaan pääset haastamaan itseäsi myös muilla osa-alueilla. Valmennuksen treenit on rakennettu nousujohteisiksi, jolloin saat tarpeeksi ärsykkeitä jatkuvasti ja kehitys on taattua. Luvassa on tiukkoja intervallitreenejä, erilaisia juoksulenkkejä sekä uintitreeniä.

Monipuolisten treenien avulla motivaatio liikkua ei tunnu pakkopullalta, sillä et ehdi kyllästyä - tulosta sen sijaan tulee senkin edestä! Valmennus sisältää myös lähtötasotestit, joiden avulla pääset itse näkemään kehityksesi ja ohjelman toimivuuden.

 

Lyhyesti valmennuksen sisältö:

  • Treeniohjelmat kuntosalille (4 x viikko)
  • Kahdeksan viikon monipuolinen juoksuohjelma (2 x viikko)
  • Kahdeksan viikon uintiohjelma, joka korvattavissa esim. soutulaitteella (1 x viikko)
  • Erillinen leuanveto-ohjelma (1-2 x viikko)
  • MetCon -treeni (1 x viikko kuntosalitreenin päätteeksi)
  • 3 x ravinto-ohjelmaa (haarukka 2200-3500kcal)
  • Ohjeet tarkempaan kalorien laskemiseen
  • Paljon motivointivideoita
  • Mittaamista ja seurantaa
  • Selkeät videot sekä ohjeet

 

Tämä valmennus on sinulle, joka haaveilet eliittikunnosta!

Tämä valmennus on sinulle, joka haluat voimaa ja kestävyyttä!

Tämä valmennus on sinulle, joka haluat parantaa fysiikkaasi!

Kova kunto tehokkaammin ja nopeammin.

BADASS - For the tough!

 

Haluan kokeilla!

USEIN KYSYTTYÄ

 

Onko valmennus liian rankka "tavalliselle" liikkujalle?

Valmennuksen runkoa voi mukauttaa ja valmennus sisältää tähän myös ohjeet. Mikäli uiminen ei ole sinulle mahdollista tai mielekästä niin voit vaihtaa sen soutulaitteeseen tai jopa lenkkeilyyn. Myös leuanvetotreenit voi jättää välistä mikäli leuanveto ei ole sinulle mieleinen tavoite tai haluat keventää valmennuksen kokonaisvolyymia.

Valmennus on vaativa ja suosittelemme että sinulla olisi kohtalainen pohjakunto mikäli lähdet tähän ohjelmaan. Mikäli lähtötasosi on heikohko niin vaadimme että sitoudut itse rajaamaan treenien intensiteettiä omaan kuntoosi sopivaksi. Tulet saamaan tähän myös ohjeita.

 

Miten paljon pitää olla kuntosali/liikuntataustaa, jotta pärjään valmennuksessa?

Mikäli ymmärrät kuntosaliharjoittelun perusteet ja hallitset suurimman osan perusliikkeitä (penkki, kyykky, maastaveto, ylä- ja talja) sekä olet joskus elämässäsi juossut lenkin niin valmennus sopii sinulle! Ole siis huoleti - valmennus ei ole liian vaikea ja jokainen aloittaa oman kuntotasonsa mukaisesti!

 

Sisältääkö ohjelmointi vaikeita liikkeitä kuten muscleappeja, rinnallevetoa tai tempausta?

Ohjelmointi on hyvin yksinkertainen eikä sisällä näin monimutkaisia liikkeitä. Hyvällä kyykkytekniikalla pärjää erittäin pitkälle! Valmennuksessa keskitytään perusliikkeisiin kuten leuanvetoon ja sen kehittämiseen.

 

Soveltuuko valmennus myös naisille?

Ehdottomasti! Valmennus sopii erinomaisesti miehille ja naisille. Suositus on kuitenkin, että liikunta on jo osa elämäntapaasi!

 

Millainen valmennuksen viikko-ohjelma on?

Ma: Kevyt lenkki 45min + kuntosali n. 30min

Ti: kuntosali n. 45min

Ke: kuntosali n. 60min

To: Leuanvetotreeni (koti/kuntosali) n. 10-15min + venyttely 30min

Pe: kuntosali + metcon n. 30min

La: uinti + leuat (n. 1h)

Su: Kevyt lenkki 60min (HIIT viikot 5-7)

 

Valmentajan esittely

Tommy Oksa on 29-vuotias entinen fysioterapeutti, nykyinen palomies. Hän on harrastanut taistelulajeja koko nuoruutensa, josta hän siirtyi amerikkalaisen jalkapallon pariin. Samalla Tommy on käynyt kuntosalilla 14-vuotiaasta asti. Jenkkifutiksen jälkeen Tommy siirtyi crossfitin puolelle, sillä hän halusi toiminnallisemman kunnon. Hän on toiminut kuntosalilla liikunnanohjaajana ja valmentanut crossfit-salilla lähes 3 vuotta. Nykyään Tommy on siirtynyt takaisin kuntosalin puolelle ja taskussa onkin nyt laajasti kokemusta liikkumisen eri osa-alueista ja Tommyn oma treenaaminen koostuukin jatkuvasti haasteiden tavoittamisesta sekä itseni haastamisesta.

Tommy on voittanut Gladiaattorit 2019 tv-ohjelman, jossa hänen monipuolinen kuntonsa pääsi koetukselle. Entisenä fysioterapeuttina vammojen ennaltaehkäisy ja progressiivisuus treeneissä on Tommylle tärkeää. Liikunnan on myös oltava mielekästä, mutta haastavaa. Koulutuksensa lisäksi Tommy on ottanut selvää erilaisista treenimuodoista ja on tullut siihen lopputulokseen, että monesti tehdään liian “hienoja ja vaikeita” liikkeitä ja ohjelmia unohtaen treenaamisen peruspilarit. Hänen mielestään yksinkertaisuus on kaunista, mutta treenaamisen ei tarvitse olla mautonta, jotta se olisi yksinkertaista.

Tommy on luonteeltaan “doer” eli kyseessä on tekijämies. Hän on energisempi kuin keskiverto valmentaja ja lupaa saada sinut näkemään asiat ehkä hieman eri valossa. Lisäksi Tommy tykkää motivoida ihmisiä. Vaikka pelastaja on hänen ammattinsa, auttaminen ulottuu muuhunkin kuin hänen leipätyöhönsä. Tommy tuo uutta verta ja hyvää meininkiä treenaamiseen. Hän uskaltaa väittää, että kokoisekseen hän omaa melko tehokkaan kokonaisuuden ja nyt jaan resurssit miten treenaan teidän käyttöön.

 

Voit tutustua Tommyyn Instagramissa @tommyramiro.

 

VALMENNUS LYHYESTI

 
  • Treeniohjelmat kuntosalille (4 x viikko)
  • Kahdeksan viikon monipuolinen juoksuohjelma (2 x viikko)
  • Kahdeksan viikon uintiohjelma, joka korvattavissa esim. soutulaitteella (1 x viikko)
  • Erillinen leuanveto-ohjelma (1-2 x viikko)
  • MetCon -treeni (1 x viikko kuntosalitreenin päätteeksi)
  • Osa treeneistä kevyitä tai nopeita
  • Sisältää myös kevennysviikot
  • 3 x ravinto-ohjelmaa (haarukka 2200-3500kcal)
  • Ohjeet tarkempaan kalorien laskemiseen
  • Paljon motivointivideoita
  • Mittaamista ja seurantaa
  • Selkeät videot sekä ohjeet

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

 

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Valmennuksessa käytettävät SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Harjoitusohjelmia
  • Ravinto-ohjelmia
  • Tulosten seuraamista

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta

Miten verkkovalmennus toimii?

  1. Osta valmennus
  2. Ostamisen jälkeen saat vahvistuksen ostosta sähköpostiisi ja linkin, mistä pääset lataaman SYKE-sovelluksen
  3. Valmennus alkaa määriteltynä päivänä (yleensä ostoa seuraavana maanantaina), jolloin sisällöt tulevat näkyviin SYKE-sovellukseen
  4. Mikäli valmennukseen kuuluu chat-tuki tai Facebook-ryhmä, saat niihin kutsun sähköpostilla tai SYKE-sovelluksessa
  5. Valmennus alkaa ja materiaalit tulevat saataville
  6. Voit nyt myös tulostaa materiaalit Sykkeen verkkoportaalista
  7. Valmennuksen materiaalit ovat oletuksena käytettävissäsi 2 kk valmennuksen päättymisestä
  8. Kun valmennus on päättynyt, pääset arvioimaan valmennuksen
  9. Voit jatkaa SYKE-sovelluksen käyttöä omatoimisesti valmennuksen päätyttyä täysin maksutta ja hyödyntää sen monia maksuttomia ominaisuuksia
  10. Voit myös hypätä uuteen valmennukseen, koska kuten me tiedämme - matka on loputon, vain tavoitteet vaihtuvat!

Hyppää mukaan!



Samankaltaisia tuotteita
Näytä kaikki valmennukset »



@syketribe