Started from the bottom - Now running 10km

Aloittelijan juoksuohjelma lenkkeilyn aloittamiseen!

19,90 €
Osta
Started from the bottom - Now running 10km
Started from the bottom - Now running 10km

Onko sinulla etsinnässä aloittelijan juoksuohjelma ja haaveena peruskunnon kohottaminen? 

Onko tällä hetkellä kuntosi vielä pohjamudissa, mutta etsit aerobista valmennusta, jossa pääsisit pienin askelin irti sohvan perukoilta?

Started from the bottom - Now running 10km -verkkovalmennus lyhyesti:
  • Kesto: 11 viikkoa

  • Päätavoite: Peruskunnon kohottaminen ja juoksuharrastuksen aloittaminen

  • Lupaus: Tämä aloittelijan juoksuohjelma saa sinut pienin askelin innostumaan juoksemisesta ja valmennuksen loputtua edes pidemmät lenkit eivät tunnu haastavilta!

  • Treeniohjelmat lyhyesti: Lyhyet treenit, joiden päätavoitteena on peruskunnon kohottaminen. Treenit aloitetaan kevyesti kävelystä, mutta nousujohteisesti etenevä aloittelijan juoksuohjelma johdattaa sinut valmennuksen lopussa juoksemaan jopa pidempiä lenkkejä!

Haluatko maksaa valmennuksen liikuntaeduilla?

Klikkaa TÄSTÄ

Started from the bottom - Now running 10km
Kesto 11 viikkoa
Alkaa joka maanantai
Hinta 19,90 €


aloittelija Fitness & Wellbeing Hyvinvointi Jälleenmyynti juoksu keskitaso kestävyys Kotitreeni Miehet Naiset Urheilu
19,90 €
Osta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

Aloittelijan juoksuohjelma, jossa liikkeelle lähdetään nollasta ja valmennuksen aikana matkataan kohti 10km juoksua!

Started from the bottom - 10km juoksuohjelma

Aloittelijan juoksuohjelma, jonka päätavoitteena on peruskunnon kohottaminen

Tämä aloittelijan juoksuohjelma sopii erityisesti heille, joilla on pitkä tauko liikunnasta, eivät ehkä koskaan ole liikkuneet tai joilla aerobinen liikunta syystä tai toisesta tökkii, mutta peruskunnon kohottaminen on tavoitteena!

Started from the bottom -verkkovalmennus on äärimmäisen selkeästi etenevä juoksuvalmennus aloittelijalle, jossa painotus on aluksi kävelyssä, mistä hiljalleen siirrytään hölkkäämiseen ja lopulta otetaan jo ihan oikeita juoksuaskeleita! Aloittelijan juoksuohjelma antaa toki mahdollisuuden haastaa itseään hölkkäämään kävelyn sijasta tai ottamaan vaikka niitä juoksuaskeleita jo hieman aiemmin kuin ohjeissa sanotaan.

Hyppää mukaan ja koe kuinka helppoa peruskunnon kohottaminen onkaan!

Juoksuohjelma aloitetaan ihan nollasta, joten ei kannata ajatella, etten varmasti jaksa juosta metriäkään. Juoksutreenit ovat pääasiallisesti lyhyitä, varsinkin ensimmäisinä viikkoina, jolloin pääasiallisesti treenin kesto on 15-20 minuuttia. Tulet yllättymään tämän nettivalmennuksen aikana, kuinka nopeasti peruskunnon kohottaminen onkaan mahdollista! Lenkkeily ei myöskään ala tuntua pakkopullalta, koska peruskunnon kohottaminen etenee nousujohteisesti, kuitenkin niin, että treenit eivät ole liian äärirajoille vieviä.

Osta nyt!

SOPIIKO TÄMÄ VERKKOVALMENNUS MINULLE?

  • Tavoitteenasi on peruskunnon kohottaminen
  • Aerobinen harjoittelu tökkii, mutta haluaisit tehdä sitä
  • Et ole harrastanut mitään liikuntaa aikoihin ja haluaisit alkaa tekemään edes jotain
  • Haluaisit aloittaa juoksutreenit, mutta et tiedä miten ja mistä startata
  • Kaipaat aloittelijan juoksuohjelma
  • Haaveesi on pystyä juoksemaan jonakin päivänä 10km
  • Haluat hölkkäillä ja kehittyä siinä, mutta pitää sen kuitenkin rentona
  • Kaipaat motivoivan aloittelijan juoksuohjelman, joka kertoo selkeästi mitä sinun tulisi tehdä minäkin päivänä
  • Peruskuntosi on heikko ja tavoitteenasi on peruskunnon kohottaminen, mutta sinusta tuntuu että kaikki ohjelmat ovat liian haastavia sinulle
  • Haluat simppelin liikuntavalmennuksen, joka ei juurikaan vie aikaa, missä et tarvitse välineitä ja mitä voit toteuttaa ajasta ja paikasta riippumatta

STARTED FROM THE BOTTOM ESITTELY

Peruskunnon kohottaminen ei voisi olla helpompaa!

Tässä 11 viikon verkkovalmennuksessa aloitetaan peruskunnon kohottaminen täysin nollasta! Saat alkuun helppoja kävelyharjoituksia, joista siirrytään pikkuhiljaa hölkkäämään ja myöhemmin juoksemaan. Treenit eivät vie sinua äärirajoille, joten nopeat ja lyhyet treenit pitävät motivaatiosi korkealla.

Aerobisen treenin tueksi saat hengitysharjoituksia, joita voit suorittaa esimerkiksi ulkona reippailun aikana. Lisäksi valmennuksessa on mahdollista seurata painoa viikkopunnitusten avulla. Painonpudotus ei itsessään ole tämän valmennuksen tarkoitus, mutta liikunnan lisääminen auttaa siinäkin projektissa.

Tämän valmennuksen aikana saat vinkkejä mm. näihin aiheisiin:

  • Miten aloittaa lenkkeily

  • Miten nopeaa ja helppoa peruskunnon kohottaminen onkaan, kun saat tähän selkeät ja motivoivat ohjeet

  • Miten aloittaa juoksuharrastus

  • Miten painonpudotus onnistuu juoksemalla

ALOITTELIJAN JUOKSUOHJELMA

Juoksuohjelma aloitetaan ihan nollasta, jolloin juoksuohjelma soveltuu sinulle vaikka sinulla olisi heikko peruskunto. Treenit ovat pääasiallisesti lyhyitä, varsinkin ensimmäisinä viikkoina, jolloin pääasiallisesti treenin kesto on 15-20 minuuttia. Tulet yllättymään tämän nettivalmennuksen aikana, kuinka nopeasti peruskunnon kohottaminen onkaan mahdollista! Peruskuntosi kohotessa harjoituksissa siirrytään pikkuhiljaa hölkkäämisen pariin, jonka jälkeen otetaankin jo ensimmäisiä juoksuaskeleita!

Haluan kokeilla!

Aloittelijan juoksuohjelma juoksemisen aloittamiseen, jos peruskunnon kohottaminen on tavoitteenasi!

Aloittelijan juoksuohjelma SYKE Tribe -mobiilisovellusta hyödyntämällä!

Verkkovalmennuksen sisältö:

  • Kesto: 11 viikkoa

  • Päätavoite: Peruskunnon kohottaminen ja juoksuharrastuksen aloittaminen

  • Lupaus: Tämä aloittelijan juoksuohjelma saa sinut pienin askelin innostumaan juoksemisesta ja valmennuksen loputtua edes pidemmät lenkit eivät tunnu haastavilta!

  • Treeniohjelmat lyhyesti: Lyhyet treenit, joiden päätavoitteena on peruskunnon kohottaminen. Treenit aloitetaan kevyesti kävelystä, mutta nousujohteisesti etenevä aloittelijan juoksuohjelma johdattaa sinut valmennuksen lopussa juoksemaan jopa pidempiä lenkkejä!

KOKEMUKSIA JA PALAUTTEITA

  • Helpot ja ei ollenkaan vaativat ohjeet juoksun aloittamiseen.
  • Aloitus oikeasti pohjalta ja rauhallinen nousujohteinen eteneminen.
  • Sopivan rauhallinen aloitustahti nollakuntoisellekin.
  • Selkeät ohjeet ja juoksemisen aloitus nollasta on ollut helppoa.

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Käytössäsi on mm. seuraavat SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Tulosten seuraamista

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta
Käytössäsi on mm. seuraavat SYKE-appin ominaisuudet

OHJEET JA TEKNISIÄ TIETOJA

1. Osta valmennus.

2. Saat ostamisen jälkeen linkin mistä pääset lataamaan SYKE sovelluksen sekä vahvistuksen ja kuitin onnistuneesta ostosta sähköpostiisi.

3. Valmennus alkaa määriteltynä päivänä, jolloin sisällöt tulevat näkymään SYKE-sovellukseen sekä SYKE Triben selainversioon, jolla voit osallistua tietokoneen kautta.

Pääasiallisesti kaikki tehtävät ja sisällöt on kalenteroitettu sinulle valmiiksi ja syklitetty aukeamaan asteittain.

4. Kun valmennus alkaa ja niin materiaalit tulevat saataville. Lähtökohtaisesti kaikki materiaali on ennakkoon kuvattua eli sinä saat valita mihin aikaan teet mitäkin. 

5. Voit myös tulostaa tulostettavat materiaalit Sykkeen verkkoportaalista.

6. Valmennuksen materiaalit ovat oletuksena käytettävissäsi 2kk valmennuksen päätyttyä ja kun valmennus on päättynyt niin pääset arvioimaan valmennuksen.

7. Voit myös hypätä uuteen valmennukseen koska kuten me tiedämme niin matka on loputon, vain tavoitteet vaihtuvat.

Hyppää mukaan!


@syketribe