Askelkyykky + pystypunnerrus

1. Asetu lantion levyiseen haara-asentoon ja suuntaa katse eteenpäin. Nosta kuulat rinnalle siten, että kämmenet osoittavat sisäänpäin ja peukalot ovat kahvojen toisella puolella.
2. Astu nyt toisella jalalla eteen laskeutuen samalla askelkyykkyasentoon (jalka astuu hieman yli keskilinjasta eli sama lantion levyinen haara-asento säilyy edelleen) ja ojenna kädet suoriksi ylös yhtäaikaisesti.
2. Ponnista nyt itsesi takasin lähtöasentoon ja tuo kuulat takaisin rinnalle.
*Hengitä ulos ylös ponnistaessa
*Mitä lyhyempi askel, sitä enemmän liike kohdentuu etureisille. Mitä pidemmän askeleen otat, sitä enemmän saat myös kohdennettua liikettä pakaralle. *Katso, että polvi-varvas-linja säilyy eli ylhäältä katsottuna polvi on samansuuntaisesti kakkosvarpaan kanssa.

947







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.