HOMEBODY

Kiinteyttävä treeniohjelma kotona naisille!

Naisille suunnattu kiinteyttävä treeniohjelma kotona! Maiju Wihlmanin suunnittelema 10 viikon verkkovalmennus, jonka 3-jakoinen treeniohjelma kiinteyttää kroppaasi nopeasti kotitreeneillä!

59,90 €
Osta
HOMEBODY
HOMEBODY
HOMEBODY

Haluatko tehdä tuloksia ja kiinteytyä kotitreenillä? Kaipaatko selkeää suunnitelmaa, tehokasta kotitreeniä ja perusruokavaliorunkoa, joka tukee kehonmuokkaustasi?

HOME BODY -verkkovalmennuksen kiinteyttävä treeniohjelma kotona takaa sinulle kiinteämmän ja urheilullisemman kunnon itsellesi tai ylläpitää jo hankittuja tuloksia.

HOMEBODY -verkkovalmennus lyhyesti:

  • Kesto: 10 viikkoa

  • Päätavoite: Kiinteämpi ja urheilullisempi kroppa sekä parempi kunto 

  • Lupaus: Tämä verkkovalmennus ja sen kiinteyttävä kotitreeniohjelma nimensä mukaisesti kiinteyttää kroppaasi samalla, kun kuntosi kasvaa kohisten

  • Ruokavalio lyhyesti: Ruokavaliorunko, joka opettaa sinulle oikeat annoskoot sekä selkeän ateriarytmin, jolla saavutettujen tulosten ylläpitäminen on helppoa ja vaivatonta.

  • Reseptit: Herkulliset ja terveelliset reseptit, jotka on helppo soveltaa ruokavalioon

  • Treeniohjelmat lyhyesti: 3 jakoinen treeniohjelma, jonka avulla opit miten kiinteytyä kotitreeneillä samalla, kun kuntosi kehittyy ja energiatasosi kasvavat!

  • Lisäksi: Erillinen pakaroihin ja vatsaan keskittyvät extra-ohjelma, 2 venyttelyohjelmaa, suositukset viikottaiselle aerobiselle liikunnalle, joka tukee tulosten tekemistä sekä valmentajan chat-tuki koko valmennuksen ajan

Haluatko maksaa valmennuksen liikuntaeduilla?

Klikkaa TÄSTÄ

HOMEBODY
Kesto 10 viikkoa
Alkaa joka maanantai
Hinta 59,90 €


Edistyneet Fitness Fitness & Wellbeing Jälleenmyynti Kehonrakennus keskitaso kiinteytyminen Kotitreeni Lihaskuntoharjoittelu Naiset
59,90 €
Osta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

Tuloksia tuova treeniohjelma kotona!

HOMEBODY by Maiju Wihlman

Treenaa kotona tehokkaasti!

HOMEBODY -kotitreenivalmennus kehittää lihas- ja peruskuntoa kotoa käsin. Samalla tavoitellaan kiinteää kroppaa. Valmennus opettaa sinulle myös hyvän ruokailurytmin ja oikean kokoiset annoskoot. Lisäksi verkkovalmennus huolehtii siitä, että sinulle tulee viikottain riittävästi lihaskuntoharjoittelua ja peruskuntoa tukevaa aerobista liikuntaa, kehonhuoltoa unohtamatta.

“HOME BODY on tarkoitettu juuri sinulle, jos haluat treenata itsesi kiinteämmäksi ja saada aikaan näkyviä tuloksia, mutta et pääse syystä tai toisesta kuntosalille treenaamaan! Tämä valmennus on GYM BODY -valmennuksen kotitreeniversio ja vastaava kuin huippusuosittu 10 viikon Kesätreeni -valmennukseni kotitreeniversio, jota olen vetänyt jo viime keväästä alkaen. Tätä HOMEBODY -versiota on kuitenkin hiottu entistä paremmaksi uusilla treeniohjelmilla ja viikkotehtävillä. Lähde siis mukaan todistetusti tehokkaaseen ja tuloksia tuovaan valmennukseeni!”

- Maiju Wihlman

Treenaa kotona tehokkaasti ammattitaitoisen valmentajan avulla!

Osta nyt!

SOPIIKO TÄMÄ VERKKOVALMENNUS MINULLE?

  • Haluat oppia miten treenata tehokkaasti kotona

  • Haluat kiinteän kropan kotitreeneillä

  • Haluat, että treenejäsi ohjaa ammattitaitoisen valmentajan suunnittelema treeniohjelma kotona 

  • Haluat loppuelämäsi ruokavalion, jota on helppo noudattaa ilman nälkää ja turhia kikkailuja
  • Haluat kiinteyttää erityisesti vatsaa ja pakaroita

HOMEBODY KOTITREENIOHJELMA -ESITTELY

Treenaa kotona tehokkaasti ja saavuta kiinteämpi kroppa!

HOMEBODY -kotitreeniohjelma ja verkkovalmennus kestää 10 viikkoa. Valmennuksen 3-jakoinen kotitreeniohjelma takaa sinulle näkyvät tulokset kymmenen viikon aikana! Suurimman osan liikkeistä voit tehdä ilman painoja, mutta halutessasi voit käyttää välineitä vesipulloja, käsipainoja, kahvakuulaa tai kuminauhoja. Saat valmennuksen aikana myös pakaraan ja vatsoihin keskittyvät extraohjelman.

Ruokavalio tässä valmennuksessa toteutetaan simppelisti, ilman turhia kikkailuja. Valmis ruokavaliorunko opettaa sinulle säännölliset ruokailuvälit sekä sopivat annoskoot.

Tavoitteena on, että valmennuksen päätyttyä kroppasi on kiinteytynyt ja lihaskuntosi on parantunut. Lisäksi aerobinen kuntosi on kohonnut. Lisäksi olet oppinut noudattamaan sinulle sopivaa ateriarytmiä ja syömään terveellisesti sekä riittävästi.

Tämän valmennuksen aikana saat vinkkejä mm. näihin aiheisiin:

  • Miten treenata kotona tehokkaasti?

  • Miten kiinteytyä pysyvästi kotitreenien ja säännöllisen sekä terveellisen ruokavalion avulla?

  • Miten parantaa lihaskuntoa kotitreeneillä?

KIINTEYTTÄVÄ TREENIOHJELMA KOTONA SEKÄ VALMENTAJAN TUKI

3-jakoinen treeniohjelma kotona takaa sinulle tehokkaat, mutta aikaa säästävät kotitreenit, joiden suorittamiseen sinun ei tarvitse sijoittaa kymmeniä euroja treenivälineisiin tai kuntosalijäsenyyteen. Lisäksi saat koko valmennuksen ajan yhteyden valmentajaasi Chat -ominaisuuden avulla, jolloin saat vastaukset askarruttaviin kysymyksiin, jos näitä herää! Valmennus sisältää myös yksinkertaisen ruokavaliorungon, joka auttaa sinua kiinteytymään sekä extra -treeniohjelman, joka keskittyy erityisesti pakaroiden ja vatsan muokkaamiseen!

Haluan kokeilla!

Kiinteyttävä kotitreenivalmennus

Valmentajasi

Maiju Wihlman

Maiju Wihlman on ammattitaitoinen valmentaja ja hänellä on vuosien kokemus valmentamisesta, kehon muokkauksesta sekä ravitsemuksesta. Hän pyrkii kehittämään tietotaitoaan koko ajan ja tarjoaa valmennettavilleen treenikokonaisuuksia, joilla on mahdollista saavuttaa haluamansa tulokset. Maiju perustaa ohjeensa tutkittuun tietoon, ei mutu-tuntumaan ja hän haluaakin, että asiakkaat saavat rahoilleen vastinetta ja oppivat syömään ja treenaamaan järkevästi.

Maijulla on takanaan kuntosaliharjoittelua jo 30 vuotta. Kuntosaliyrittäjänä ja -ohjaajana hän on toiminut vuodesta 1996 eli kohta 25 vuotta. Personal trainerin työtä Maiju on tehnyt vuodesta 2005 ja hänellä onkin vuosien varrella ehtinyt olla jo tuhansia yksilövalmennettavia ja satoja painonpudotus- ja kehonmuokkausryhmiä.

Maiju Wihlman on myös Suomen Fitnessurheilu ry:n virallinen valmentaja. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus fitnessvalmennuksesta omassa tiimissään Team Piukoissa Paikoissa. Lisäksi hän on valmentanut ja valmentaa tälläkin hetkellä useita fitness-, bodyfitness ja bikinifitness –kisaajia. Maijulta löytyy kokemusta myös useiden eri urheilulajien ravinto- ja fysiikkavalmennuksesta - repertuaariin kuuluvat mm. jääkiekko, voimanosto, crossfit, maraton, tanssi sekä ratsastus.

Maijun vahvuus valmentajana on ehdottomasti kehon- ja fysiikan muokkaus kuntosalitreenillä, jossa saadaan eri tekniikoita yms. käyttämällä muokattua esteettisesti ja fyysisesti paremman/treenatumman näköisiä ihmisiä. Lisäksi hän on opiskellut ravitsemustieteitä ja urheiluravitsemustieteitä, jotta hän pystyisi paremmin vastaamaan myös ravitsemusvalmennuksen haasteisiin - pohjaten tutkimustietoon, ei urbaanilegendaan. Maijun ravinto-ohjelmissa pääpaino on siinä, että syödään riittävästi kunnon perusruokaa eikä korvata aterioita pelkillä patukoilla yms. Myöskään superfoodeilla yms. trendeillä kikkailu tai ruoka-aineiden demonisointi eivät kuulu Maijun valmennusoppeihin. "Kovaa treenaaminen, terveellisesti syöminen, riittävä lihashuolto sekä lepo ovat ne kulmakivet, joita suosittelen. Kenenkään ei tarvitse myöskään käydä aamulenkeillä, jos se ei omaan aikatauluun tai elämäntilanteeseen sovi eikä syödä 3 purkkia maitorahkaa päivässä", kertoo Maiju itse.

Maijun treenifilosofia on siis hyvin simppeli: treenaa kovaa peruspuntilla, tarvittaessa ota peruskuntoa esim. lenkkeillen, syö terveellisesti ja riittävästi sekä lepää tarpeeksi, niin palaudut ja teet tuloksia, jotka näkyvät ja kannustavat jatkamaan. Tervetuloa Maijun matkaan!

Maijun koulutustausta

  • Digital Wellbeing Coach (SYKE Tribe v. 2019)
  • Firstbeat Hyvinvointianalyysiasiantuntija (v. 2018)
  • Suomen Fitnessurheilu ry: virallinen valmentaja (v. 2018)
  • Urheiluravitsemustieteen perusteet Itä-Suomen yliopisto (Kuopio, v. 2018)
  • Liikuntalääketieteen perusteet Itä-Suomen yliopisto (Kuopio, v. 2016)
  • Ravitsemustieteen perusteet Helsingin avoin yliopisto (v 2014)
  • FISAF/ EREPS/ APT® Personal Trainer (v. 2012)
  • Fyysisen kunnon testauskurssi (v. 2012)
  • PTA Certified Nutrition Specialist (v. 2006)
  • PTA Certified Professional Personal Trainer (v. 2005)
  • Spinning -ohjaaja (v. 1996)
  • Suomen Kuntourheiluliiton Kuntosaliohjaaja (v. 1996)

Voit tutustua Maijuun esimerkiksi Instagramissa @personaltrainerisi.

Tutustu myös Maijun kirjoittamaan blogiartikkeliin proteiinisynteesistä SYKE TRIBE blogista.

Verkkovalmennuksen sisältö tarkemmin:

  • Kesto: 10 viikkoa

  • Päätavoite: Kiinteämpi ja urheilullisempi kroppa sekä parempi kunto 

  • Lupaus: Tämä verkkovalmennus ja sen kiinteyttävä kotitreeniohjelma nimensä mukaisesti kiinteyttää kroppaasi samalla, kun kuntosi kasvaa kohisten

  • Ruokavalio lyhyesti: Ruokavaliorunko, joka opettaa sinulle oikeat annoskoot sekä selkeän ateriarytmin, jolla saavutettujen tulosten ylläpitäminen on helppoa ja vaivatonta.

  • Reseptit: Herkulliset ja terveelliset reseptit, jotka on helppo soveltaa ruokavalioon

  • Treeniohjelmat lyhyesti: 3 jakoinen treeniohjelma, jonka avulla opit miten kiinteytyä kotitreeneillä samalla, kun kuntosi kehittyy ja energiatasosi kasvavat!

  • Lisäksi: Erillinen pakaroihin ja vatsaan keskittyvät extra-ohjelma, 2 venyttelyohjelmaa, suositukset viikottaiselle aerobiselle liikunnalle, joka tukee tulosten tekemistä sekä valmentajan chat-tuki koko valmennuksen ajan

KOKEMUKSIA JA PALAUTTEITA

  • Treenit olivat hyvin koottuja, ei liian pitkiä, mutta tehokkaita. Samoin kehonhuolto oli mukana. Kokonaisuus on loistava ja tuloksia olen saanut: painoa on lähtenyt ja liikkuvuus on parantunut.
  • Liikunta ja ruokailurytmini parantui, mikä oli tavoitteenikin. Painokin putosi, mutta kesäloma haittasi sitä, koska lomalla ei kuitenkan halua liikaa ”nipottaa”. Mutta ei tullut myöskään lisäkiloja, kuten usein lomalla.
  • Kropan ympärysmitat pienenivät, olen kiinteytynyt ja voima ja kestävyys ovat lisääntyneet.
  • Liikkeet ovat tehokkaita. Valmennus motivoi myös pitkäjänteisyyteen.
  • Kotijumpat oli selkeät ja riittävän napakat ja sopivan mittaiset, jotta ne oli oikeasti helppo toteuttaa myös kiireisessä arjessa. Liikkeet tuntui tehokkailta ja niitä pystyi säätelemään itselle sopiviksi.
  • Kyllä erittäin hyvin toteutui tavoite, eli kiinteytyä ja saada lihasvoimaa hölkkäharrastuksen tukemiseen. Painoakin lähti 4kg vaikka ruokavaliossa lipsuin enemmänkin välillä, enkä kieltänyt itseltäni mitään. Yhtään treeniä en jättänyt väliin, joten sen saavutin, mitä halusin, että en huijaa yhtään ja otan tosissani ja kyllä mm. reisissä ja hauiksissa on aivan huomattava parannus lihaskunnossa.
  • Timmimpi ja energisempi olo; painoa tippui maltillisest
  • Ruokailutottumukset paranivat ja painoa tippui enemmän kuin olin asettanut tavoitteeksi

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Käytössäsi on mm. seuraavat SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Harjoitusohjelmia
  • Ravinto-ohjelmia
  • Liitetiedostoja
  • Tulosten seuraamista
  • Tavoitteita
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta
Käytössäsi on mm. seuraavat SYKE-appin ominaisuudet

OHJEET JA TEKNISIÄ TIETOJA

1. Osta valmennus.

2. Saat ostamisen jälkeen linkin mistä pääset lataamaan SYKE sovelluksen sekä vahvistuksen ja kuitin onnistuneesta ostosta sähköpostiisi.

3. Valmennus alkaa määriteltynä päivänä, jolloin sisällöt tulevat näkymään SYKE-sovellukseen sekä SYKE Triben selainversioon, jolla voit osallistua tietokoneen kautta.

Pääasiallisesti kaikki tehtävät ja sisällöt on kalenteroitettu sinulle valmiiksi ja syklitetty aukeamaan asteittain.

4. Kun valmennus alkaa ja niin materiaalit tulevat saataville. Lähtökohtaisesti kaikki materiaali on ennakkoon kuvattua eli sinä saat valita mihin aikaan teet mitäkin. 

5. Voit myös tulostaa tulostettavat materiaalit Sykkeen verkkoportaalista.

6. Valmennuksen materiaalit ovat oletuksena käytettävissäsi 2kk valmennuksen päätyttyä ja kun valmennus on päättynyt niin pääset arvioimaan valmennuksen.

7. Voit myös hypätä uuteen valmennukseen koska kuten me tiedämme niin matka on loputon, vain tavoitteet vaihtuvat.

Hyppää mukaan!


@syketribe