Etuheilautus + rinnalleveto + pystypunnerrus

1. Asetu haara-asentoon ja ota pieni koukistus polviin työntäen takapuolta samalla hieman taaksepäin. Pidä kuulasta myötäotteella kiinni ja anna sen roikkua jalkojesi välissä kädet suorina.
2. Työnnä nyt lantiota napakasti eteenpäin, jolloin myös polvet suoristuvat, ja anna kuulan heilahtaa eteen ylös ja vetäise se rinnallesi olkapään korkeudelle koukistaen kyynärpäästä, jolloin loppuasennossa kämmen osoittaa sisäänpäin.
3. Jatka liikettä vielä punnertamalla samainen käsi suoraksi ylös.
4. Palauta kuula ensin olkapäälle ja siitä maahan koukistamalla hieman polvia ja lantiota.

*Hengitä ulos vedon/työnnön aikana
*Älä päästä selkää pyöristymään heilautuksen aikana.

933







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.