Kyykky käsi suorana kohti kattoa

1. Aseta jalat noin hartioiden leveydelle ja jalkaterät hieman sivullepäin. Vie kuula suoralle kädelle kattoa kohden kämmenselkä osoittaen vartaloasi. Jännitä keskivartalo, vie rintakehää ulospäin, vie alaselkä hieman notkolle ja suuntaa katse eteenpäin. Anna kahvakuulien roikkua vapaana vartalon vierellä.
2. Kyykisty hitaasti alas kunnes reitesi ovat vaakatasossa. Voit mennä myös syvemmälle, jos liikkuvuus antaa periksi.
3. Ponnista nyt itsesi takaisin ylös.

*Hengitä ulos ponnistaessa
*Käsi joka on ojennettuna ylös, pysyy koko liikkeen ajan suorana kattoa kohden.
*Ohjaa polvia koko ajan sivulle, jotta polviin ei tulisi kiertoa. Polvien tulee olla samansuuntaisesti varpaiden kanssa.
*pidä paino kantapäillä ja selkä suorana koko liikkeen ajan.

856







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.