Hauiskääntö kiertäen jumppapallon päällä istuen

1. Asetu istumaan jumppapallon päälle tukevasti. Ota käsipainot käsiisi ja aseta kädet siten, että kämmenet osoittavat itseäsi kohden.
2. Lähde koukistamaan toisen käden kyynärniveltä ja kierrä samalla kättä siten, että kämmenpohja on kohti kattoa ennen kuin kyynärvarsi on vaakatasossa ja vie käsi ylös asti.
3. Palauta liike hallitusti takaisin. Tee nyt toinen käsi tai jatka tämän käden määrätyt toistot loppuun.

*Hengitä ulos koukistuksen aikana.
*Voit jatkaa liikettä ylhäällä nostamalla hallitusti kyynärpäätä ylöspäin.
*Pyri pitämään olkavarsi lähellä kylkeä koko liikkeen ajan.

5700







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.