Bulgarialainen Smithissä

1. Aseta penkki Smithin taakse ja mene itse tangon alle. Nosta toinen jalka penkin päälle ja aseta toinen Smithin etupuolelle.
2. Lähde laskeutumaan suoraan alaspäin ja ponnista takaisin ylös.

*Hengitä ulos ylös ponnistaessa
*Voit säädellä liikettä ja lihaksia, joihin haluat liikkeen kohdentaa, muokkaamalla polvikulmaa. Mitä enemmän istut taaksepäin, sitä enemmän liike menee pakaroille. Kun haluat kohdentaa liikettä enemmän etureisille, pidä polvikulma isona (lyhyt askel) ja laskeudu suoraan alas.
*Huolehdi, että polvi ei kierry sisäänpäin.

543







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.