Istumaannousu kulmaan vatsapenkillä

1. Asetu selinmakuulle vatsapenkkiin ja tuo kädet korvien taakse.
2. Nosta ylävartalo irti penkistä käsien kanssa samanaikaisesti ja rullaa itsesi pystyyn samalla keskivartalosta hieman kiertäen. Loppuasennossa katseesi on suunnattuna sivullepäin.
3. Kierrä itsesi takaisin suoraksi, jolloin katse on eteenpäin, ja laskeudu hitaasti alas nikama nikamalta alhaalta ylöspäin, jolloin ensin alaselkä tulee penkkiin, tämän jälkeen yläselkä ja lopulta pää sekä kädet.
4. Tee nyt uusi nousu ja kierto eri suuntaan.

*Hengitä ulos koukistuksen aikana.

542







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.