Kyykky jalat edessä Smithissä (pakarapainotus)

1. Asetu seisomaan Smithin alle siten, että viet jalat reippaasti Smith-tangon etupuolelle. Jännitä keskivartalo ja pidä rinta auki sekä leuka edessä.
2. Lähde laskeutumaan hitaasti alas. Olet optimaalisessa asennossa, kun polvissa on n. 90 asteen kulma ja reidet ovat lattian kanssa samansuuntaiset.
3. Ponnista itsesi takaisin ylös pakaroilla.

*Hengitä ulos ponnistaessa
*Katso, että polvet ja varpaat ovat samassa linjassa ja polvet eivät kierry sisäänpäin.
*Pidä paino kantapäillä ja selkä suorana koko liikkeen ajan.

493







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.