Hyppykyykky jalkaprässissä

1. Asetu istumaan ja laita jalat jalkatasolle lantion leveydelle. Katso, että polvesi ovat varpaiden kanssa samansuuntaiset eivätkä ne kierry sisään.
2. Hypähdä ojentamalla jalat räjähtävästi suoraksi ja palauta liike.

*Hengitä ulos ojennuksen aikana.
*Säätelemällä jalkojen paikkaa voit vaikuttaa alueeseen, johon haluat liikkeen kohdentaa. Ylätasossa saat aktivoitua erityisesti pakaroita ja takareisiä. Leventämällä jalkojen asentoa ja asettamalla jalkaterät ulospäin korostuu myös pakaroihin kohdistuva työ. Pitämällä jalkoja alatasossa korostat taas etureisien työtä. Keskikohta on hyvä, kun halutaan tehdä jaloilla kokonaisvaltaisesti töitä korostamatta mitään tiettyä aluetta.

4020







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.