Askelkyykky kuminauhaa vastustaen

1. Seiso pitäen kuminauhaa eteen ojennetuissa käsissä, kuminauhan vetäessä sivullepäin.
2. Ota askel eteenpäin, pudota taaimmaisen jalan polvi alas ja nojaa hieman eteenpäin pitäen paino etujalalla.
3. Ponnista etummaisella jalalla takaisin ylös, pitäen koko ajan kädet ojennettuina.

* Vastusta kuminauhan vetoa koko liikkeen ajan
*Hengitä ulos ylös ponnistaessa
*Mitä lyhyempi askel, sitä enemmän liike kohdentuu etureisille. Mitä pidemmän askeleen otat, sitä enemmän saat myös    kohdennettua liikettä pakaralle.
*Katso, että polvi-varvas-linja säilyy eli ylhäältä katsottuna polvi on samansuuntaisesti kakkosvarpaan kanssa.

3895







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.