Askelkyykky t-kierrolla

1. Lähde liikkeelle seisoma-asennosta ja ota toisella jalalla askel eteenpäin.
2. Askelkyykystä vie etummaisen jalan puoleinen käsi sisäterän viereen. 
3. Vie toinen käsi ylös kattoon kurkottaen, jolloin vartalo kiertyy samalla. Pidä hetki asentoa.
4. Palaa ylös lähtöasentoon ja toista toiselle puolelle.

*Hengitä ulos ylös ponnistaessa
*Katso, että polvi-varvas-linja säilyy eli ylhäältä katsottuna polvi on samansuuntaisesti kakkosvarpaan kanssa.
*Voit tehdä liikkeen kehonpainolla tai käyttää vastuksena esim. käsipainoja tai levytankoa.

3872







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.