Askelkyykky lantiopidolla

1. Lähde liikkeelle pitämällä tankoa reisiä vasten kädet pienessä koukussa, jalat lantionleveydellä.
2. Ota askel eteenpäin ja pudota polvi kohti maata, nojaa eteenpäin pitämällä paino etummaisella jalalla.
3. Ponnista ylös lähtöasentoon etummaisella jalalla ja toista toiselle puolelle.

*Hengitä ulos ylös ponnistaessa
*Mitä lyhyempi askel, sitä enemmän liike kohdentuu etureisille. Mitä pidemmän askeleen otat, sitä enemmän saat myös kohdennettua liikettä pakaralle.
*Katso, että polvi-varvas-linja säilyy eli ylhäältä katsottuna polvi on samansuuntaisesti kakkosvarpaan kanssa.* Pidä tanko koko liikkeen ajan lantionkorkeudella.

3728







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.