Kahden jalan kyykky tuettuna

1. Asetu tuen eteen seisomaan noin lantion leveään haara-asentoon. Varpaat saavat olla hieman kiertyneinä ulospäin
2. Jännitä pakarat tiukaksi yläasennossa. Aloita kyykistyminen liikuttamalla lonkkaa taaksepäin. Pidä kiinni edessäsi olevasta tuesta tarpeen mukaan yhdellä tai kahdella kädellä
3. Ylösnoustessa aktivoi voimakkaasti pakaran lihaksia. ​Polviniveliä ei tule yliojentaa yläasennossa

*Hengitä ulos ponnistaessa
*Kyykyn aikana pidä painopiste voimakkaasti kantapäillä, varpaiden ei kuitenkaan tarvitse irrota alustasta
*Häntäluu/lantio ei saa kiertyä kyykyn ala-asennossa eteenpäin (Butt wink)
*Työnnä polvia reippaasti auki koko liikkeen ajan, jotta polvien ja varpaiden linjat pysyvät kunnossa

2781







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.