Kehonpainosoutu tangolla myötäotteella jalat lattialla

1. Aseta tanko itsellesi sopivalle korkeudelle. Ota tangosta hieman hartioitasi leveämpi ote. Asetu tangon taakse nojaten taakse olkavarret ojennettuna sekä lavat kierrettyinä ulospäin
2. Liike aloitetaan lapavedolla kädet suorana, jolloin hartia/olkapää kiertyvät taaksepäin
3. Tämän jälkeen koukistetaan kädet ja vedetään vartalo kiinni tankoon
4.Palauta asento toiston lopuksi alas ja päästä myös lavat kiertymään uudelleen ulospäin

*Hengitä ulos vedon aikana
*Jännitä pakaroita ja keskivartalonlihaksia voimakkaasti koko sarjan ajan
* Polvien tulee pysyä suorina koko liikkeen ajan
*Pitämällä jalat penkillä saat liikkeestä raskaamman kuin lattialla
*Mitä alempana tanko on sitä raskaampi liike

2774







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.