Kyykystä pystypunnerrus (vauhtipunnerrus)

1. Asetu lantion levyiseen haara-asentoon ja suuntaa katse eteenpäin. Nosta käsipainot rinnalle siten, että kämmenet osoittavat sisäänpäin ja peukalot ovat kahvojen toisella puolella.
2. Kyykisty hitaasti alas, kunnes reitesi ovat vaakatasossa ja pidä käsipainot korviesi vieressä hartioiden yläpuolella.
3. Ponnista itsesi takaisin ylös lähtöasentoon, ja lähde nyt työntämään painoja ylöspäin siten, että kädet suoristuvat yläasennossa. Ojenna lantio eteen yläasennossa ja purista pakarat yhteen.

*Hengitä ulos ponnistaessa

2703







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.