Alaspainallus taljassa dynaamisella vartalon ojennuksella

Laita solumunaru (tai suora tanko) taljan ylärissaan ja seiso ryhdikkäänä käsivarren mitan päässä laitteesta.Ota myötäote narusta ja kallista ylävartaloa lonkasta voimakkaasti etunojaan.

Lähde painamaan narua suorilla käsillä kohti reisiä yläselän lihaksia supistaen. Ojenna hitaasti ylävartaloa pystympään samanaikaisesti, kun painat narua alas kohti reisiä. Tuo naru reisiin kiinni. Säilytä jännitys yläselän lihaksissa. Palauta liike hallitusti takaisin alkuasentoon.

Huom! Vartalon asennon muutoksella on tarkoitus ylläpitää rasitusvaste mahdollisimman korkealla koko suorituksen ajan. Ojennuksen ajoitus vaikuttaa eri tavoin liikkeen rasittavuuteen, joten kokeile rohkeasti erilaisia rytmityksiä. 

2201







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.