Jalkakyykky lantion hallinnalla

Asetu seisomaan lantion levyiseen haara-asentoon. Jalkaterät osoittavat suoraan eteenpäin tai hieman ulospäin.

Aseta peukalot alimman kylkiluun alapintaan ja etusormet suoliluun harjujen yläpintaan siten, että peukalo on suoraan etusormen yläpuolella.

Laskeudu rauhallisesti kyykkyyn siten, että peukalon ja etusormen välinen etäisyys säilyy muuttu- mattomana. Laskeudu vain niin alas, että kykenet pitämään peukalo-etusormi välimatkan samana.

Pyri pitämään ylävartalo koko ajan samassa linjassa suhteessa lantioon.

Polvet linjautuvat 2. varpaan päälle.

Toista liike 5–10 kertaa. 

2007







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.