Hauiskääntö vinopenkissä

Säädä vinopenkki noin 30–45 asteen kulmaan.
Käy istumaan vinopenkkiin käsipainot molemmissa käsissäsi.
Lähtöasennossa käsipainot ovat vartalolinjan takana ja kyynärpäät ovat aavistuksen koukistettuina.
Käännä kyynärpäät koukkuun hauislihaksia supistamalla.
Käännä painoja noston aikana siten, että ne ovat ala-asennossa pitkittäin ja kääntyvät noston aikana poikittain vartaloon nähden.
Jätä painot yläasennossa hieman irti hartioista jännityksen säilyttääksesi.

HUOM! Hauiskääntö vinopenkissä (olkavarsi lähtöasennossa vartalolinjan takana) venyttää voimakkaasti hauislihaksen pitkää päätä, jolloin myös liike kohdistuu voimakkaammin nimenomaan pitkään päähän (pitkä liikerata, kohdistus pitkään päähän). 

1914







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.