Kulmasoutu

Seiso tukevassa asennossa, polvet hieman koukussa ja ota hartioiden levyinen myötäote tangosta.
Kallista vartaloa selkä suorana eteenpäin.
Vedä tanko olkapääjohtoisesti kohti alavatsaa.
Tee liikettä hallitulla, pitkällä liikeradalla ja pidä vartalo paikallaan.

HUOM! Kulmasoutu tangolla on kokonaisvaltainen ja haastava yläselän harjoite, jossa keskivartalon hallinnalla on tärkeä rooli. Alaselän on pysyttävä liikettä tehtäessä suorana tai jopa hieman notkolla ja selän pyöristymistä on vältettävä. Yhden käden kulmasoutu sekä T-kulmasoutu ovat turvallisempia vaihtoehtoa selkäongelmaiselle. 

1875







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.