Jalkakyykky Smith-laitteessa

Asetu seisomaan kiskopunnerruslaitteeseen tanko niskasi takana ja jalat hartioiden levyisessä haara-asennossa hieman tankolinjan etupuolella.
Vapauta laitteen tanko hieman jalkoja suoristamalla sekä ranteita kääntämällä. Pidä jalkaterät suoraan eteenpäin tai hiukan ulospäin ja katse suoraan eteenpäin.
Laskeudu selkä suorana kyykkyyn niin, että reitesi ovat lattian kanssa samansuuntaiset. Ojentaudu reisi- ja pakaralihaksien voimalla takaisin pystyasentoon. Polvet taipuvat jalkaterien suuntaisesti ja kantapäät kiinni alustassa koko liikkeen ajan.

HUOM! Smith-kyykyssä ylävartalo ei pääse kallistumaan eteen-taakse-suunnassa, jolloin pakaran venytysvaikutus sekä aktivoituminen jäävät vapaalla tangolla tehtävää kyykkyliikettä heikommaksi. 

1779







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.