Alaselän rullaus

1. Istu lattialla polvet noin 90 asteen kulmassa ja pidä jalkapohjat ja kämmenet tukevasti lattiaa vasten. Aseta putkirulla alaselkäsi kohdalle ja asetu nojaamaan putkirullan päälle.
2. Rullaa alaselkää rauhalliseen tahtiin ylös ja alas käsiä ja jalkoja apuna käyttäen.
3. Voit pysähtyä välillä lyhyeksi hetkeksi ja pyrkiä pyöristämään alaselkää, jotta saat alaselkään hieman venytystä.
*Hengitä rauhallisesti​ sisään ja ulos
*Ole varovainen rullatessasi alaselkää. Tunnustele hieman liikettä, äläkä tee kovin pitkiä rullauksia alaselälle.

107







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.