Etukyykky kahdella kuulalla

1. Asetu haara-asentoon. Ota kuulista siten kiinni, että kämmenet ovat vastakkain ja kuulien kahvat kulkevat peukaloiden ja etusormien välistä ja itse kuulaosuudet lepäävät kyynärvarsien päällä. Kyynärpäät osoittavat alas.
2. Jännitä nyt keskivartalo, vie rintakehä ulospäin, vie alaselkä hieman notkolle ja suuntaa katse eteenpäin. Kyykisty, kunnes reitesi ovat vaakatasossa. Voit kyykätä myös syvemmälle, jos liikkuvuus antaa myöten.
3. Kyykkää nyt takaisin ylös samalla ulos hengittäen.

*Huomioi, että polvien ja varpaiden tulee olla samassa pystysuorassa linjassa.
*Etukyykyssä ei saa nojautua eteenpäin, vaan vartalo tulee pitää pystyssä.
*Asettamalla korokkeet kantapäiden alle saat pidettyä paremman tasapainon.

937







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.