Hollow body hold X-asennossa

1. Asetu selinmakuulle kädet vartalon jatkeena. Paina leuka rintaan ja vedä napaa kohti selkärankaa.
2. Nosta nyt lavat irti lattiasta ja nosta myös jalat ilmaan sekä ojennu X-asentoon. Laske varovasti jalkoja kuitenkin sen verran, että liike pysyy riittävän haastavana. Pidä ALASELKÄ SILTI KOKO AJAN KIINNI LATTIASSA!
3. Kun löydät itsellesi sopivan kohdan, jossa pystyt haastamaan itseäsi, pysy siinä annettu aika.

*Hengitä rauhallisesti sisään ja ulos
*Pyri hakemaan keskivartalosta sellaista tilaa, jossa vatsalihasten alaosa ja yläosa lähenevät toisiaan mahdollisimman paljon.

911







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.