Kyykky + pystysoutu

1. Aseta jalat noin hartioiden leveydelle ja jalkaterät hieman sivullepäin. Jännitä keskivartalo, vie rintakehää ulospäin, vie alaselkä hieman notkolle ja suuntaa katse eteenpäin. Kyykisty hitaasti alas, kunnes reitesi ovat vaakatasossa. Voit mennä myös syvemmälle, jos liikkuvuus antaa periksi.
2. Ota kuulasta nyt kiinni siten, että kämmenselät osoittavat poispäin. Lähde nousemaan kyykystä ylös samalla vetäen käsiä ylös kyynärpääjohtoisesti. Kun jalat ovat suoristuneet, jatka edelleen käsillä liikettä niin pitkälle, että kämmenet ovat lopuksi juuri leuan alapuolella.
3. Lähde laskemaan nyt käsia hallitusti takaisin alas. Kun kuula on noin navan korkeudella, lähde laskeutumaan myös jaloilla takaisin kyykkyasentoon.

*Hengitä ulos ponnistaessa
*Ohjaa polvia koko ajan sivulle, jotta polviin ei tulisi kiertoa. Polvien tulee olla samansuuntaisesti varpaiden kanssa.

*Pidä paino kantapäillä, katse edessä sekä selkä suorana koko liikkeen ajan.

 

835







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.