Kahden käden rinnalleveto + pystypunnerrus

1. Asetu pieneen haara-asentoon ja hae polviin pieni koukistus. Anna kuulien roikkua vartalosi edessä pitäen niistä kiinni myötäotteella.
2. Heilauta nyt kuulat jalkojen välistä ylöspäin työntämällä samalla lantiota napakasti eteenpäin, jolloin myös polvet suoristuvat, ja anna kuulien heilahtaa ylös ja vetäise ne rinnallesi. Kuulat kulkevat vedon aikana lähellä vartaloa. Kun kuulat on vedetty rinnalle, osoittaa kämmenselkä poispäin ja kuulat lepää ranneluiden päällä.
3. Jatka nyt liikettä vielä siten, että työnnät kädet suoriksi ylös.
4. Tipauta kuulat takaisin hartioille ja siitä alas koukistaen samalla hieman lantiosta ja polvista.

*Hengitä ulos vedon/työnnön aikana

827







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.