Askelkyykky + lonkan ojennus vastuskumilla

1. Aseta kuminauha polvitaipeisiisi/reisien ympärille. Astu toisella jalalla suoraan eteenpäin askelkyykkyyn.
2. Lähde laskeutumaan hallitusti alas "peruuttaen", jolloin polven kulma pysyy 90 asteessa.
3. Ponnista nyt itsesi ylös samalla ojentaen taaimmaista jalkaa suoraksi taaksepäin. Älä tee potkuna, vaan ojenna suorana.
4. Laskeudu taas alas samalla jalalla ja tee uusi ponnistus ja lonkan ojennus.

*Hengitä ulos ojennuksen aikana.
*Katso, että polvet ja varpaat ohjautuvat samansuuntaisesti.
*Ojenna lonkkaa mahdollisimman paljon taakse.
*Voit säädellä liikettä polvikulmalla. Mitä isommaksi polven kulma jää, sitä enemmän liike menee pakaralle ja mitä enemmän polvi peittää ylhäältä katsottuna jalkapöytää, sitä enemmän se menee etureidelle.

719







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.