Etukyykky

1. Asetu haara-asentoon. Aseta tanko olkapäiden etuosan päälle ja tuo kädet ristiin eteen niin, että kyynärpäät osoittavat etuviistoon.
2. Jännitä keskivartalo, vie rintakehä ulospäin, vie alaselkä hieman notkolle ja suuntaa katse eteenpäin. Kyykisty, kunnes reitesi ovat vaakatasossa.
3. Kyykkää nyt takaisin ylös samalla ulos hengittäen.

*Huomioi, että polvien ja varpaiden tulee olla samassa pystysuorassa linjassa. *Etukyykyssä ei saa nojautua eteenpäin, vaan vartalo tulee pitää pystyssä. *Asettamalla korokkeet kantapäiden alle saat pidettyä paremman tasapainon.
 

51







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.