Kevennetty leuanveto vastaote

1. Ota kiinni kahvoista/tangosta leveällä myötäotteella. Vedä itseäsi ylös siten, että rintakehä on tangon tasalla.
2. Palauta hallitusti alkuasentoon.

*Hengitä ulos vedon aikana
*Liike vaikuttaa selän lisäksi myös hauislihakseen ja olka-värttinäluulihakseen ("forkkuihin"). Voit varioimalla liikettä vaikuttaa hieman siihen, mihin liike erityisesti vaikuttaa.
*Vetämällä lapaluita yhteen saat aktivoitua myös epäkäslihasta.
*Viemällä kyynärpäitä taakse ja työntämällä rintakehää eteen saat rasitusta siirrettyä ylemmäs selässä.

4018







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.