Askelkyykky taakse potkulla + käsipainot

1. Lähde liikkeelle seisoma-asennosta kädet sivuilla käsipainojen kanssa.
2. Astu taakse, laske polvi alas lattiaan ja pidä nojaa kevyesti eteenpäin pitämällä paino etummaisen jalan päällä. Pidä käsipainot vartalon sivuilla.
3. Yhtenäisenä liikkeenä, ponnista etummaisella jalalla pystyyn ja potkaise taaimmaisella jalalla lantionkorkeudelle.
4. Astu uudelleen taakse ja toista liike

* Vaihda jalkaa toistojen välissä
*Hengitä ulos ylös ponnistaessa
*Katso, että polvi-varvas-linja säilyy eli ylhäältä katsottuna polvi on samansuuntaisesti kakkosvarpaan kanssa.
*Voit tehdä liikkeen kehonpainolla tai käyttää vastuksena esim. käsipainoja tai levytankoa.

 

3616







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.