Kapea penkki selinmakuulta kepillä

1. Asetu lattialle selinmakuulle. Ota kapealla myötäotteella (noin hartioiden levyinen) kiinni kepistä ja nosta rinnan yläpuolelle.
2. Lähde laskemaan keppiä kohti napaasi siten, että kyynärpäät ohjautuvat kylkiä pitkin alas.
3. Lähde nyt punnertamaan käsiä suoriksi ylös uloshengityksen aikana.
4. Laske keppi takaisin alas sisäänhengityksen aikana.

*Hengitä ulos työnnön aikana
*Pidä ranteet suorina ja rystyset kohti kattoa.
*Tämä variaatio penkkipunnerruksesta kohdentuu erityisesti ojentajiin.

3076







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.