Hammer-soutu yksi käsi kerrallaan

Asetu laitteeseen ja ota kahvoista symmetrinen vastaote. Istuudu penkkiin niin, että tuki asettuu rintakehän korkeudelle. Aloita liike venytyksestä ja anna hartioiden nousta hieman ylös kahvojen mukana. Vedä kahvat alas hartiajohtoisesti. Keskity pitämään kyynärpäät liikkeen alla rintarangan kaarta ylikorostamatta. Liikkeen lopussa purista lapaluita yhteen, tarkkailemalla samalla, että olkapäät säilyvät takana. Keskity tuntemaan liike selkälihaksissa. Palauta liike rauhallisesti takaisin alkuasentoon kevyesti jarruttamalla. Variaatio: Voit tehdä liikkeen myös käsi kerrallaan vuorotellen tai yksi käsi kerrallaan. 

2214







SYKE Valmentajille

SYKE auttaa valmentajia tuottamaan tehokkaita, laadukkaita ja monipuolisia valmennussisältöjä, oli sitten kysymys yksittäisistä harjoitusohjelmista tai moniulotteisista verkkovalmennuksista.

SYKE Kuluttajille

Ei ole olemassa sellaista verkkovalmennusta, valmentajaa tai asiantuntijaa joka sopii kaikille. Me haluamme auttaa sinua löytämään itsellesi sopivan tavan muuttuvien trendien ja villitysten joukosta.