PROGRESS 

Nousujohteisen salitreenin perusteet kaikentasoisille!

Tämän valmennuksen avulla saat tehot irti salitreenistä Santerin ja Katan ohjeistuksella. Sopii niin aloittelijoille kuin kokeneemmille salitreenaajille.

69,00 €
Osta

Haluatko aloittaa kuntosalilla käynnin tai olet kenties jo tuttu kasvo salilla, mutta kehityksesi junnaa paikallaan?

Tässä kuuden viikon salitreenivalmennuksessa opit treenaamaan kovaa ja keskittymään laatuun määrän sijaan. Saat kiinni nousujohteisesta harjoittelusta kuntosalilla, olitpa sitten aloittelija tai jo kokenut treenaaja.

Mikäli etsit kotiversiota, niin tutustu PROGRESS HOME 

PROGRESS-verkkovalmennus lyhyesti:

  • Kesto 6 viikkoa
  • Kolme kuntosalitreeniä viikossa
  • Yksi HIIT-treeni viikossa
  • Kattavat ruokavalio-ohjeistukset ja esimerkkiateriat
  • Treeniliikkeet ja alkuverryttelyt videoina, kuvina ja kirjallisena
  • Katan ja Santerin henkilökohtainen CHAT-tuki osallistujille
  • Treenihaasteita
PROGRESS by Kata & Santeri
Kesto 6 viikkoa
Alkaa 22.03.2021
Hinta 69,00 €


aloittelija
Edistyneet
Hyvinvointi
keskitaso
kiinteytys
kuntosali
Lifestyle miehet
Lifestyle naiset
Lihaskuntoharjoittelu
Miehet
Naiset

69,00 €
Osta

Valmennuksen alkuun


Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Treenaa tavoitteellisesti ja nousujohteisesti kohti sporttisempaa kroppaa!

PROGRESS

Tuntuuko sinusta, että treenisi kaipaavat punaista lankaa ja johdonmukaisuutta? Saatko salitreeneistä riittävästi irti? Vai teetkö kenties liikaa, joka on kehityksen esteenä? Oletko valmis ohittamaan tasannevaiheen ja viemään kehityksen seuraavalle tasolle? Voisiko kehityksesi ja motivaatiosi saada uuden sysäyksen antamalla ohjat hetkeksi jonkun toisen käsiin? 

Tässä valmennuksessa annat ohjat Katalle ja Santerille, jotka perehdyttävät sinut kuntosaliharjoittelun saloihin niin, että nousujohteisuutta ei hommasta puutu!

Valmennuksen päätyttyä:

  • Osaat treenata tehokkaasti kuntosalilla

  • Ymmärrät, että laatu korvaa määrän

  • Osaat toteuttaa nousujohteista kuntosaliharjoittelua ja sitä tukevaa ravitsemusta

  • Olet parantanut suorituskykyäsi ja kehonkoostumustasi

Valmennuksen avulla ohitat tasannevaiheen, saat uutta kehitystä ja löydät varmuutta toteuttaa nousujohteista treeniä ja sitä tukevaa ravitsemusta.

Kehityksesi tulet näkemään konkreettisesti Sykkeen sovelluksen avulla sarjapainoissa ja HIITissä toteutuneiden kierrosten määrässä. PROGRESS-valmennuksessa treenataan tosissaan, mutta ei vakavasti ja ei tehdä hommasta liian hankalaa, vaan keskitytään olennaiseen!

Osta nyt!

SOPIIKO VALMENNUS MINULLE?

  • Treenaat mieluiten kuntosalilla

  • Haluat tehdä treenit tehokkaasti ja nousujohteisesti

  • Haluat päästä junnaavan kehityksen kanssa eteenpäin

  • Etsit treeneillesi vielä punaista lankaa

  • Haluat laittaa myös ruokavaliopuolen minttiin ja tukemaan harjoitteluasi

VALMENNUKSEN ESITTELY

Valmennuksessa keskitytään nousujohteiseen harjoitteluun kuntosalilla ja tavoitteena on kasvattaa lihasmassaa ja kiinteyttää kroppaa.

Mikäli etsit kotiversiota, niin tutustu PROGRESS HOME 

PROGRESS-valmennus kestää 6 viikkoa ja koko valmennuksen ajan käytetään samaa 1+2-jakoista salitreeniohjelmaa, jonka lisäksi valmennukseen kuuluu kerran viikossa tehtävä HIIT-treeni, joka suoritetaan kehonpainolla tai halutessasi pienvälineillä. HIIT-treenillä saadaan myös kestävyyttä parannettua ja sillä on positiivinen siirtovaikutus myös lihaskuntotreeneihin.

Myös treenaamista tukeva ruokavalio on otettu huomioon tässä valmennuksessa. Valmennuksessa ei ole grammantarkkoja ruokavalioita tai kieltolistoja vaan tavoitteen mukaista joustavaa ja sallivaa syömistä. Valmennuksessa hyödynnetään erilaisia malleja silmämääräiseen syömiseen esimerkkiaterioineen, mutta ohjeet löytyvät myös optimaaliseen makrojakaumaan ja kalorien laskemiseen niille, jotka haluavat niin tehdä.

Valmennuksessa saat myös alkuverryttelyt videoituna - samoin kaikki treeniliikkeet on videoitu, kuvattu ja kirjoitettu auki. Tulet saamaan viikkojen aikana myös erilaisia treenihaasteita, joilla voit boostata omaa tekemistäsi entisestään! 

Mikäli valmennuksen aikana herää kysymyksiä, voit olla suoraan yhteydessä valmentajiisi chat-ominaisuuden avulla. Lisäksi valmennuksessa on ryhmächat, jossa voit keskustella ja jakaa kokemuksia muiden osallistujien kanssa.

Haluan kokeilla!

VALMENTAJIEN ESITTELY

Santeri Sorasahi on helsinkiläinen personal trainer ja hyvinvointialan yrittäjä. Santeri työskentelee niin vasta-alkajien kuin kokeneempien treenaajien kanssa ja uskoo, että avain onnistumiseen löytyy säännöllisyydestä, pitkäjänteisyydestä ja mielekkyydestä. Kieltolistat ja elämää rajoittavat ratkaisut eivät kuulu Santerin valmennusperiaatteisiin, vaan hän löytää yhdessä asiakkaan kanssa juuri asiakkaan arkeen istuvat optimaaliset ratkaisut. Santerilla on omakohtaista kokemusta niin elämäntapamuutoksesta kuin fitnesskisoista ja hän ymmärtää erilaisten asiakkaiden haasteita ja tarpeita.

Voit tutustua Santeriin esimerkiksi Instagramissa @sorasahi

Kata Kämäräinen on helsinkiläinen personal trainer ja hyvinvointialan yrittäjä. Kokonaisvaltainen hyvinvointi, muiden auttaminen sekä itsensä päivittäinen kehittäminen on Katan suurin intohimo! Kata kokee, että positiivinen asenne sekä vahva kunnianhimo kantaa mielettömiin suorituksiin. Kata painottaa valmennuksissaan aina kokonaisvaltaista hyvinvointia ja hänelle valmentajan ja valmennettavan välinen luottamus on todella tärkeää. Kata tähtää aina pitkäaikaisiin muutoksiin ja hänen tavoitteensa on tarjota sinulle avaimet hyvinvointiin sekä auttaa sinua itse oppimaan ja ymmärtämään kokonaisuuksia, eikä antaa vain ohjeita paperilla. Katan tärkein sanoma on liikunnan ilo ja armollisuus positiivisuuden kautta!

Katan löydät Instagramista käyttäjänimellä @katakamarainen

Santerin koulutus:

  • Kuntosalivalmentaja (Trainer4You)
  • Personal trainer (Trainer4You)
  • Ravitsemustieteen perusopinnot 26 op, Itä-Suomen yliopisto (käynnissä)

Katan koulutus:

  • Personal trainer (HEO)
  • Toiminnallisen harjoittelun ohjaajakoulutus (Spartan Academy)
  • HIIT ryhmäliikunnan ohjaaja (Trib3 Helsinki)
  • Liikuntalääketieteen perusopinnot 25 op, Itä-Suomen yliopisto
  • Ravitsemustieteen perusopinnot 25 op, Itä-Suomen yliopisto

VALMENNUS LYHYESTI

  • Kesto 6 viikkoa
  • Kolme salitreeniä viikossa
  • Yksi HIIT-treeni viikossa
  • Kattavat ruokavalio-ohjeistukset ja esimerkkiateriat
  • Treeniliikkeet ja alkuverryttelyt videoina, kuvina ja kirjallisena
  • Ryhmächat
  • Katan ja Santerin henkilökohtainen CHAT-tuki osallistujille
  • Treenihaasteita

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Valmennuksessa käytettävät SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Harjoitusohjelmia
  • Ravinto-ohjelmia
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta

Mikäli etsit kotiversiota, niin tutustu PROGRESS HOME 

Hyppää mukaan!


@syketribe