HELL WEEK-ELÄMÄNTAPAMUUTOS VIIKOSSA

Tehokas startti elämäntapamuutokseen. Tuloksia kahdessa viikossa.

Aloita muutos Aino Papinniemen tehokkaalla hyvinvointihaasteella! Tulet huomaamaan, että pienillä teoilla on suuri vaikutus. Tästä alkaa elämäsi uusi suunta! 

49,90 €
Osta
HELL WEEK-ELÄMÄNTAPAMUUTOS VIIKOSSA
HELL WEEK-ELÄMÄNTAPAMUUTOS VIIKOSSA
HELL WEEK-ELÄMÄNTAPAMUUTOS VIIKOSSA
HELL WEEK-ELÄMÄNTAPAMUUTOS VIIKOSSA

Elämäntapamuutos edessä?

Kun voit hyvin, niin myös elämä maistuu paremmalta. On ihanaa kun energiaa riittää läpi päivän ja keho ja mieli tuntuu vahvalta. Hyvä vointi on kovin yksilöllinen asia ja “täydellistä” sellaista ei olekaan, mutta tämän valmennuksen avulla olet askeleen lähempänä sinulle sopivaa hyvinvoivaa arkea.

Elämäniloa ja hymyä hyvinvoinnista - nopeasti?

Tuntuuko siltä, että sanot tai ajattelen usein: “Pitäisi tehdä sitä ja pitäisi tehdä tätä”, mutta et millään meinaa saada asioita aikaiseksi tai sitten ne on vain niitä ainaisia satunnaisia ponnistuksia?

En myöskään ihmettele, jos koko hyvinvointiasia on alkanut ärsyttämään: tuupataanhan sitä joka tuutista ja ohjeet ovat usein epäselviä. Paljon puhetta, vähän konkretiaa tai sitten konkretia keskittyy isoa ponnistelua vaativiin asioihin kuten tiukkoihin dieetteihin tai pitkiin treeniohjelmiin. Jaossa on myös paljon ristiriitaista tietoa ja on vaikeaa tarttua punaiseen lankaan. Aloittamisen vaikeus on varmasti tuttu juttu ja olet saattanut odottaa “sitä oikeaa hetkeä” tai motivaation ilmestymistä jo jonkin aikaa.

Tässä valmennuksessa ei ole kyse itsesi kiduttamisesta ja ylipitkästä rupeamasta, vaan itse asiassa äärimmäisen tehokkaasta matkasta, joka vaatii vain viikon verran napakkaa sitoutumista. HELL WEEK on aloituspiste pitkäaikaiselle muutokselle!

HELL WEEK-ELÄMÄNTAPAMUUTOS VIIKOSSA
Kesto 2 viikkoa
Alkaa joka maanantai
Hinta 49,90 €


aloittelija Fitness & Wellbeing Hyvän mielen valmennukset Hyvinvointi Kotitreeni Miehet Naiset Parhaiten arvioidut Stressi ja arjen kuormitus
49,90 €
Osta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

Ei hifistelyä - vaan tehokkaita yksinkertaisia toimia haastemaiseen tapaan, joilla saat nopeasti tuloksia. 

HELL WEEK - uusi elämä, kiitos!

HELL WEEK - elämäntapamuutos viikossa on valmennus, joka syntyi vankasta kokemuksesta ja asiakkaiden tarpeista. Valmennuksessa keskitytään perusasioihin, kuten treeniin, kävelemiseen, veden juomiseen ja muihin ihan tavallisiin asioihin, joilla on kuitenkin merkittävä vaikutus koko elämään. 

Etkö usko?

Ei se mitään. Usein ajatellaan, että pitää aloittaa joku iso dieetti tai projekti, missä on hyvin spesifi tavoite. Ei sekään ole väärin, mutta ei missään olosuhteissa pakollista - saatika edes aina järkevää tai juuri sinulle tarpeellista. 

Kynnys aloittaa iso ja pitkä projekti voi tuntua suurelta, mutta vain viikon kestävä tehostartti ei ole ollenkaan mahdoton ajatus, vai mitä?

Muun muassa näistä hyvinvoinnin tekijöistä tämä valmennus koostuu:

  • Riittävästä määrästä oikeanlaista treeniä. Jo 15 min päivässä riittää!
  • Riittävästä nukkumisesta. Tiede sanoo, että 7,5-9 h per yö on oikea pituus.
  • Henkisen energian lisäämisestä. Opi mikrotaukojen vaikutus kahden minuutin hengitysharjoituksilla!

Yhteensä sinulla on päivittäin kymmenen pientä tehtävää, jotka kaikki edistävät hyvää oloasi.

Näiden kaikkien tehtävien ei tarvitse onnistua täydellisesti, mutta tulet huomaamaan niiden positiivisen vaikutuksen varmasti, jos kokeilet niitä parhaasi mukaan! 

Tiestikö, että...

1. Liikunta edistää aivojen toimintaa ja mielialaa. Kun liikut työpäivänä, olet yli 20% tuottavampi, kuin päivänä, jolloin et liiku. Positiivinen mieliala voi jatkua liikuntasuorituksen jälkeen jopa 12 tuntia.

2. Suositusten alle nukkuminen voi johtaa painonnousuun ja sairauksien muodostumiseen. Tutkimukset sanoo, että huonosti nukuttu yö johtaa helposti ylensyöntiin (jopa 500 kcal extraa päivässä!) ja aivotoiminnan heikkenemiseen.

3. Riittävä veden juominen auttaa energiatasojen ja mielialan säilymisessä. Jo 1-3% nestehukka, mikä tapahtuu suht helposti päivän aktiviteettien aikana, voi tiputtaa energiatasot, aivotoimintaa ja muistin toimintaa!

Mihin me sitten tähtäämme tämän valmennuksen avulla? 

1. Pääset lisäämään hyvinvointitaitojasi oikein urakalla! Valmennus sisältää paljon tietoa kehosta, levosta, ravinnosta ja mielestä ja pääset kokeilemaan näiden kaikkien kehittämistä käytännössä yksinkertaisten tehtävien avulla. 

2. Koet käytännössä, miten suuri vaikutus pienilläkin hyvillä tavoilla on omaan arkeen. Nämä tavat ovat sellaisia, joita voit ottaa käyttöön vaikka loppuiäksi. Ei ihme kikkailua, vaan selkeitä ja tutkitusti tehokkaita asioita!

3. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä tämän tehostartin jälkeen olet hahmottanut missä omat haasteesi ovat ja tiedät mitä niille pitää tehdä eli mihin jatkossa kannattaa panostaa. Enää ei tarvitse empiä! Selkeys jo itsessään tuo hyvinvointia ja pitkäkestoisia vaikutuksia. 

Nopeita oivalluksia, selkeitä ja yksinkertaisia ohjeita sekä sopivia haasteita. Lisäksi merkittäviä muutoksia jo viikossa. 

Tämä on sinulle, joka olet valmis keskeyttämään nykyisen tien ja vaihtamaan suuntaa kuitenkaan varsinaisesti luopumatta mistään itsellesi tärkeästä. Pieniä asioita ja isoja vaikutuksia. 

Onko siis aika painaa stop huonovointisuudelle ja ryhtyä tekemään asioita, jotka tuovat sinulle hyvän olon, energiaa sekä merkitystä elämään ilman, että sinun tarvitsee kuitenkaan muuttua kuntosalipirkoksi tai punttipekaksi?

Tämä valmennus lupaa, että saat konkreettisia ratkaisuja ajan ja arjen hallintaan, paljon vinkkejä tehokkaampaan lepoon ja palautumiseen, reseptejä ja ruokaideoita sekä treenejä, tietoa kehosta ja arkiliikunnasta - unohtamatta mieltä ja sen treenaamista. Opit kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin perusteet kokeilemalla tehtäviä käytännössä ja parhaimmillaan koet suorituskyvyn, onnellisuuden, jaksamisen ja mielen kirkkauden lisääntyvän.

Viikossa yksilöity toimintasuunnitelma, josta syntyy ohjekirja juuri sinun hyvinvointisi kehittämiseen.

HELL WEEK on alunperin rakennettu yrityksien tarpeisiin ja sitä onkin testattu muun muassa kirjanpitäjillä, designereilla, yrittäjillä, lakimiehillä, johtotason tekijöillä ja monilla muilla ammattilaisilla erinomaisin palauttein! Valmennus on todettu toimivaksi myös kiireisessä ympäristössä. Nyt ensimmäistä kertaa HELL WEEK on myös sinun saatavillasi.

Mitä tämä valmennus antaa sinulle?

  • Saat selkeitä ohjeita hyvään vointiin, jotka ovat hyvin käytännönläheisiä
  • Hyviä ideoita treenaamiseen ja ruokavalioon
  • Konkreettisia stressinhallintakeinoja
  • Tiedät valmennuksen päätyttyä missä prakaa ja miten jatkaa eteenpäin
  • Opit itsestäsi paljon kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin näkökulmasta
  • Saat lisää energiaa, jaksamista ja suorituskykyä, jos pidät opeista kiinni myös valmennuksen jälkeen

HELL WEEK -valmennusta voitkin miettiä ennen kaikkea käytännönläheisenä viikon kestävänä kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin peruskurssina, joka antaa selkeät eväät ja täsmähyötyjä jopa jo viikossa. 

Ota haaste vastaan ja kokeile HELL WEEK itse!

Voit itse valita, koska haluat valmennuksen aloittaa.

Lue myös tästä Ainon artikkeli motivaatiosta ja motivaation löytämisestä.

Osta nyt!

SOPIIKO VALMENNUS MINULLE?

  • Olet kyllästynyt voimaan huonosti?

  • Haluat tehokkaan startin muutokselle?

  • Et halua sitoutua moneksi viikoksi tai kuukaudeksi valmennukseen?

  • Et halua muuttua salipirkoksi tai punttipeteksi, mutta kaipaat kipeästi uutta intoa?

  • Olet epäonnistunut monissa kokeiluissa?

  • Koet jopa mahdollisia turhautumisen tunteita hyvinvointia kohtaan?

  • Haluat katkaista herkuttelukierteen?

  • Haluat nousta vihdoin sohvalta ylös ja aloittaa liikkumisen?

VALMENNUKSEN ESITTELY

HELL WEEK -verkkovalmennus sisältää 2 päivää preppausta ennen haastetta, jolloin opit säännöt HELL WEEK:ia varten. Sen jälkeen startataan 7 päivää kestävä HELL WEEK! Tämän jälkeen vielä pohditaan, miten viikko meni ja analysoidaan lopputulemaa.

Valmennus sisältää kuvia, videoita, tekstiä ja tehtäviä. Saat paljon konkreettista tietoa mielestä, kehosta, ravinnosta ja levosta. Esimerkiksi luvassa on pitkä hyvien ravintoaineiden lista, 7 erilaista treeniä kotiin, vinkkejä uneen ja hengitysharjoituksiin. 

Tehtävät ovat laadittu siten, että ne ovat toteutettavissa ilman pohjaosaamista. HELL WEEK:in yksi tärkeimpiä tehtäviä on tarjota onnistumisentunteita ja pystyvyyttä. Itsetuntemuksen lisääminen konkreettisien tehtävien avulla auttaa kohdentamaan omaa hyvinvointiin tähtäävää toimintaa. Tarkoitus on, että viikon jälkeen oma "pitäisi"-lista on saatu jonkinlaiseen hallintaan ja lyhennettyä oleelliseen.

HELL WEEK on haaste, joka herättää ja antaa uskoa omaan tekemiseen.

Haluan kokeilla!

KOKEMUKSIA

”Treenit eivät olleet niin pahoja tai pitkiä. Ohjeet jäivät ”päälle” myös hell week:in jälkeen. Oppi näkemään mitä hyvää jo on elämäntavoissa!”

"Pääsin jonkun näköisestä herkkukierteestä eroon; olin lähes joka päivä jotain suklaata/muuta herkkua napostellut, koska ei ollut periaatteessa syytä olla syömättä herkkuja. Viikon skarppasin niin nyt ei ole ollut syytä ostaa herkkuja - ei ne tuonutkaan mitään extraa arkeen. Tajusin, että ruokatapoja onkin yllättävän helppo muuttaa kun vain tekee oikeasti päätöksen... Oli kiva viikko, kivoja treenejä ja ne kehonhuolto/ryhtiharjoitukset oli hyviä, pitää muistaa tehdä niiden liikkeitä muulloinkin!”

”Yllätyin siitä, et muutokset oli aika helppo toteuttaa ja ohjeiden mukaan toimiminen toi energiaa päiviin.”

”Olen tyytyväinen viikkoon ja ylpeä siitä, että suoritin sen niin hyvin!”

”Hyvin demotut treeniohjeet, joissa oli myös helpotetut ohjeet. Ja se että omat elämäntapani ovat jo valmiiksi suht terveelliset yllätti positiivisesti.”

”Hyvä, herättävä valmennus, joka auttoi kehon energiavarojen etsimisessä. Suurin osa itselleni vaikeista osista ei ollut mahdottomia kompastuskiviä hyvien ohjeiden ja kannustavien tekstien takia.”

”Minusta oli hyvä valmennus, jos harkitsee elämäntapa remonttia. Hyvä fiilis jäi valmennuksesta ja tästä on hyvä jatkaa!”

”Toteutettavissa ilman salia ja laitteita! Tehtäviin voi palata tallennuksen ansiosta; tärkeää sekin.”

”Pisti miettimään omaa arkea. Ne kysymykset oli tosi hyvä, pakotti miettimään ja kirjotin ylös vastaukset. Ja jos rehellisesti vastasi teki osa vastauksista jopa vähän "kipeää". Pisti kyllä ajattelemaan omaa elämää. Kiireiselle ja hektiseen arkeen tottuneelle ihmiselle hyvä pysähdys. Viikko on hyvä aika, voisi ehkä olla jopa vähän pidempi, jotta alkuvaikeuksien jälkeen saisi vielä otetta valmennuksesta ennen, kun loppuu.”

100 % palautekyselyyn vastanneista suosittelisi viikkoa muillekin!

VALMENTAJAN ESITTELY

Aino Papinniemi on yrittäjä, valmentaja, taiteilija ja HELL WEEK:in kehittäjä. Hän on toiminut personal trainerina ja mielen valmentajana viimeiset viisi vuotta ja todennut, että monella on ajatus siitä, että oma aika, osaaminen, jaksaminen tai muut resurssit eivät riitä kokonaisvaltaiseen hyvinvoinnista huolehtimiseen. Siksi Aino halusi kehittää jotain hyvin konkreettista, herättävää ja nopeaa, minkä avulla ihmiset ympäri Suomen saisivat lisättyä omaa itsetuntemusta kehon, mielen, ravinnon ja levon ympärillä. Näin syntyi HELL WEEK ja Aino on siitä erityisen ylpeä.

Valmentaminen on Ainolle kutsumusammatti. Hän on työssään innovatiivinen, kuunteleva ja samalla myös tekemään haastava ja vaativa. Aino pitää erityisesti siitä, että hänen asiakkaansa onnistuvat tehtävissään ja saavat onnistumisen tunteita työssä, ihmissuhteissa ja omassa hyvinvoinnissa. HELL WEEK kokonaisuutena kuvastaa hyvin Ainon valmennusfilosofiaa ja sitä, minkälainen hän on valmentajana.

Ainon koulutus ja taustat

- Oma yritys vuodesta 2015 (Aino Papinniemi TMI, nykyään Aatelma Oy)

- Lisensöity personal trainer HEO 2015

- Liikuntalääketieteen perusopinnot 2015

- Terveystieteiden perusopinnot 2015

- Spartan bodyweight coach 2015

- Mind coach -certified trainer 2017

- Digital wellbeing coach 2020

- Mukana kehittämässä monia verkkovalmennuksia, kuten kansainvälistä Ursus -valmennusta, Tikiksen valmennuksia ja paljon muuta

- Sisällöntuottajana kirjoittaen, videoiden ja muuten taiteillen vuodesta 2008 eri medioille

VALMENNUS LYHYESTI

  • Tehostartti parempiin elämäntapoihin

  • 10 selkeää tehtävää joka päivälle

  • Haaste, joka kestää vain viikon verran

  • Joka päivä vaihtuva treeni, jonka voit tehdä nopeasti ilman välineitä

  • Paljon konkreettista tietoa kehosta, ravinnosta, mielestä ja levosta

  • Viikon aikana opit itsestäsi paljon uutta

  • Sopii kiireisellekin

HELL WEEK Q&A

Paljonko HELL WEEK vie minulta aikaa?

HELL WEEK on suunniteltu siten, että myös kiireinenkin osallistuja saa siitä paljon irti. Se kuinka paljon juuri sinulta menee tehtävien suorittamiseen aikaa, riippuu lähtötasostasi ja siitä, minkälaisia tottumuksia sinulla on ennestään. Esimerkiksi itse treeniin on varattu aikaa päivästä vain 15 min, hengitysharjoitukseen 2 min ja unta pitäisi saada vähintään 7,5 h joka yö. Jos olet tottunut nukkumaan vain 6 h, on 1,5h lisä kenties haastavan tuntuinen ja niin edelleen. Mutta ei HELL WEEK olisi HELL WEEK, ellei se vähän myös haastaisi, eikö vain?

Pitääkö minun osata jotain jo ennestään?

Ei todellakaan! Kaikki tarvittava osaaminen ja tieto tulee valmennuksen aikana, eikä sinun tarvitse olla kokenut kokkaaja, liikkuja tai mielen mestari. Voit miettiä HELL WEEK:ia viikon kestävänä hyvinvoinnin peruskurssina, joka on samalla myös haaste hyväkuntoisillekin.

Olen aktiivinen liikkuja - hyötyisinkö mitenkään HELL WEEK:sta?

Uskallan väittää, että kyllä! HELL WEEK ei keskity vain treeniin, vaan sen aikana opit paljon myös levosta, mielestä ja ravinnosta. Moni jo kovaa treenaava on löytänyt arkeensa ihan uusia ulottuvuuksia esimerkiksi kehonhuollon, askelmäärän tai mielen harjoituksien avulla. HELL WEEK:in aikana voit tehdä myös omia treenejäsi, joten treenien taso ja lopullinen määrä skaalautuu sinun oman tasosi mukaan.

Voinko osallistua valmennukseen, vaikka minulla on loukkaantuminen/sairaus/erikoistilanne x?

Koska kyseessä on yleinen valmennus verkossa, ei HELL WEEK välttämättä ole rakennettu juuri sinun tarpeillesi. Jos sinulla on esimerkiksi liikuntarajoitteita, on osa viikon tehtävistä tällöin haastavia toteuttaa. Toisaalta, HELL WEEK:in aikana opit paljon myös mielestä, ravinnosta ja levosta, joten vaikka esimerkiksi liikunta jäisikin vähemmälle, saat paljon käytännönläheistä oppia, jota varmasti voit hyödyntää. Vastuu on sinulla itselläsi, joten valikoi tarkkaan, koska haluat valmennuksen aloittaa! Jos emmit valmennuksen soveltuvuutta juuri sinulle, ota yhteyttä valmentajaan: aino@aatelma.com

Haluaisin tehdä HELL WEEK:in porukassa, soveltuuko viikko siihen?

”The more the merrier”, kuten sananlasku menee. HELL WEEK on alunperin suunniteltu yrityksille, eli ryhmässä tehtäväksi haasteeksi. Jos saat kaverit tai perheesi mukaan, on onnistumismahdollisuutesi korkeammat, kuin yksin tehdessä!

Minkälaisia treenit ovat?

Treenit ovat joka päivä vaihtuvia noin 15 min kotitreenejä ilman välineitä. Opit treenaamaan ylävartaloa, alavartaloa, keskivartaloa, ryhtiä, huoltoa ja koko kroppaa nopeilla ja tehokkailla liikkeillä. Jos harrastat liikuntaa jo ennestään, voit jatkaa oman lajisi harrastamista normaalisti viikon aikana joko valmiiden treenien kaverina tai tilalla. Sääntönä on, että joka päivä pitäisi treenata vähintään 15 min ajan!

Minkälainen on valmennuksen rakenne eli mitä on luvassa?

Kun ostat HELL WEEK:in saat itse valita, minä maanantaina se alkaa. Ensimmäisenä päivänä saat paljon infoa kehosta, mielestä, ravinnosta ja levosta sekä opit HELL WEEK:in säännöt. Toisena päivänä eli tiistaina pääset asettamaan tavoitteita, sekä kattavan hyvien ravintoaineiden listan, jonka kanssa kannattaa käydä kaupassa ennen haasteen alkamista. Keskiviikkona alkaa varsinainen HELL WEEK ja se jatkuu täydet 7 päivää seuraavan viikon tiistaille saakka. Toisena keskiviikkona pääset tekemään viikon tärkeintä tehtävää: viikon analysointia. Analysoinnin aikana kertaat kulunutta viikkoa ja mietit tehtyjen tehtävien perusteella, miten sinun olisi hyvä jatkaa HELL WEEK:in jälkeen.

Mikä on HELL WEEK:in tarkoitus tai pointti?

HELL WEEK on haaste, jonka aikana lisäät itsetuntemusta, opit paljon kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin perusteista ja mietit, miten sinun kannattaa jatkaa haasteen jälkeen. Kun tiedät viikon päätteeksi, että mikä osa-alue sinun oli vaikeaa saada toimimaan, on sinun paljon helpompaa miettiä järkevää toimintasuunnitelmaa oman hyvinvoinnin kehittämiseksi. Moni hukuttaa itsensä ”pitäisi” -asioilla, mutta HELL WEEK:in tehtävä on karistella siltä listalta turhat jutut pois ja auttaa sinua keskittymään oleelliseen. 

Käytössäsi on mm. seuraavat SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Liitetiedostoja
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta
Käytössäsi on mm. seuraavat SYKE-appin ominaisuudet
Hyppää mukaan!


@syketribe