Oletko sinä BADASS - Female, jolta löytyy sisua ja asennetta?

BADASS FEMALE by Tommy Oksa & Sandra Manner

Treenaa itsesi Wonder Woman -kuntoon! Kiinteydy ja hanki muotoja pakaroihin, olkapäihin sekä selkään! Tämä verkkovalmennus vaatii asennetta, kivunsietokykyä ja sitoutumista - oletko valmis?!

74,90 €
Osta

Treenaa itsesi Wonder Woman -kuntoon!

Haaveena näyttävä ja voimakas vartalo?

Haluatko muhkeat olkapäät ja pakarat, näkyvän selän sekä yleisesti näyttävän vartalon?

  • Haluatko keskittyä jalkojen, erityisesti pakaroiden treenaamiseen?
  • Haluatko välttää turhat kuntosaliliikkeet ja keskittyä siihen että kaikki treeni menee perille?
  • Haveiletko Wonder Woman lookista?
  • Haluatko intensiivisen treeniohjelman joka vie kivunsietokykysi uudelle tasolle?

Olipa tavoitteenasi pyöreämmät ja isommat pakarat, erottuvat hartiat sekä selkälihakset tai muuten vain haluat keskittää treenaamisen ulkonäköön, on BADASS FEMALE by Tommy Oksa & Sandra Manner -verkkovalmennus tähän oikea valinta!

Haaveilusta totta ja hommiin!

Mikäli epäröit että onko valmennus sinulle liian rankka tai soveltuva niin lue kuvaus loppuun ja saat myös tähän kysymykseen vastauksen.

BADASS FEMALE by Tommy Oksa & Sandra Manner
Kesto 8 viikkoa
Alkoi 30.11.2020
Hinta 74,90 €


Aerobinen harjoittelu
aloittelija
Edistyneet
juoksu
keskitaso
kiinteytys
kuntosali
Lifestyle naiset
Lihaskuntoharjoittelu
Liikunnan aloittaminen
Naiset
Urheilu

74,90 €
Osta

BADASS FEMALE by Tommy Oksa & Sandra Manner -verkkovalmennus sopii sinulle, jos:

  • Haluat treenin keskittyvän jalkojen, pakaroiden, olkapäiden ja selän seudulle sekä samalla kasvattaa näiden alueiden lihasmassaa täydellä teholla?
  • Haluat kaiken potentiaalin irti omasta kehosta ja olet halukas myös treenaamaan jalkoja useamman kerran viikossa?
  • Haluat kovemman BADASS- asenteen ja kaipaat tavoitteellisuutta treenaamiseen?
  • Tavoittelet Wonder Woman -vartaloa, jossa on muotoja ja lihaksia?
  • Haluat tarkat ohjeet liikkeiden oikeaoppiseen suorittamiseen sekä jonkinlaisen punaisen langan syömiseen ja treenaamiseen?

POHDITKO JOULUA JA UUTTAVUOTTA?

Epäiletko, ettet voi sitoutua valmennukseen joulun ja uudenvuoden juhlimisen takia? Tästä ei nimittäin kannata murehtia! Joulunpyhät ovat mitä parhainta aikaa treenata ja jouluaaton raskaammat syömiset menevät helposti palauttavasta ateriasta raskaan treeniviikon päätteeksi. Valmennuksen kevennetty viikko ajoittuu myös sopivasti uudenvuoden ympärille. Joten älä murehdi jouluruokailuja tai uuden vuoden juhlimisia - voit tehdä ne täysin hyvällä omallatunnolla tämän valmennuksen aikana eikä niillä käytännössä ole minkäänlaista vaikutusta tuloksiin, mitkä tulet saavuttamaan valmennuksen aikana!

PUHTAASTI KEHONMUOKKAUKSEEN KESKITTYVÄ VALMENNUS, JOSSA TREENAATAAN KEHONMUOKKAUSTA HYVÄLLÄ OMALLA TUNNOLLA!

VALMENNUS MISSÄ ON BADASS -ASENNE LÄSNÄ JA OMISTA TAVOITTEISTA TEHDÄÄN TOTTA! 

BADASS FEMALE by Tommy Oksa & Sandra Manner

Tämän kiinteytymiseen, sekä tiettyjen lihasryhmien (pakara, olkapäät, selkä) lihaskasvatukseen tähtäävän verkkovalmennuksen treeniohjelmaa noudattamalla saavutat lopulta Wonder woman -lookin! Tämän tehokkaampaa starttia kehonmuokkausprojektillesi et välttämättä löydä! 

Alkuperäinen ultimaattiseen kunnon kohottamiseen tähtäävä BADASS by Tommy valmennus on saanut arvioinneissa lähinnä pelkkiä yhdeksän ja kympin arvosanoja ja uskomme että tämä valmennus yltää täysin samalle tasolle! 

Gladiaattorit 2019 kisan voittaja Tommy Oksa, joka on myös palomies sekä fysioterapeutti, sekä aiemmin bikinifitneksessä kilpaillut Sandra Manner ovat laatineet sinulle yhdessä ammattilaisten kanssa naisille suunnatun kokonaisuuden jolla saavutat Wonder Woman lookin- vahvan näköisen yläkropan sekä lihaksikkaan ja muodokkaan alakropan.

Tämän valmennuksen suunnittelua ohjasi yksi tavoite ja se oli asiaa kaunistelematta ulkonäkökeskeinen treenaaminen. Valmennus joka vaatii kovapäistä asennetta ja nälkää, sitä Badass -asennetta millä tavoitteet saavutetaan! 

Valmennuksen rungon ja harjoitusohjelmien suunnittelussa on käytetty toimivia liikkeitä. Sandran asiantuntijuus toimivista liikkeistä juuri tähän tavoitteeseen näkyy selkeänä treenien ohjelmoinnissa. 

Joten miten on?

  • Haluatko muhkeat sekä vahvan näköiset jalat?
  • Haluatko näyttävämmät olkapäät sekä lihaserottuvuutta selkään?
  • Haluatko vihdoin aloittaa uuden sivun elämässäsi ja rakentaa omaa temppeliäsi unelmakuntoon?
  • Haluatko, että joku motivoi ja potkii sinua parempaan kuntoon? Miksipä ei kaksi ihmistä?
  • Haluatko lisää lihasmassaa tai kiinteämmän kropan?
  • Haluatko treenata enemmän kehon alueita joilla saavutat instagram bikinivartalon? 
  • Haluatko kaiken tämän yhden treeniohjelmien avulla?

Ja mikäli vastasit kyllä ylempiin, niin nyt on hyvä aika alkaa tehdä töitä unelmien kunnon ja kropan eteen!

Ulkonäkökeskeistä treenaamista - tietoisesti

Näytä hyvältä - voi hyvin!  Meilläpäin asioita ei kaunistella liikaa.

Tässä valmennuksessa keskitytään nimenomaan ulkonäöllisiin tekijöihin. Treenataan juuri niitä lihaksia jotka korostavat naiseutta ja kaunista, suorastaan kadehdittavaa vartalon ulkonäköä. Moni haluaa treenata puhtaasti ulkonäöllisistä syistä ja me haluamme tarjota tähän työkaluja! Tosin valmennuksen treeniohjelma kehittää myös fyysistä kuntoa, vaikka se ei olekaan mitenkään keskeisessä roolissa tässä valmennuksessa.

Tämän valmennuksen tavoitteena on saavuttaa Wonder Woman lookki, joka tulee näkymään lihasten kasvuna ja juuri oikeista paikoista. Miksi maksaisit ohjelmoinnista joka keskittyy voiman tai kestävyyden hankintaan tai jossa tehdään paljon penkkiä kun tarjolla on valmennus joka kehittää ulkonäöllisesti seksikästä vartaloa. Lisäksi saat selkeän ruokavaliorungon sekä ohjeet myös tarkempaan laskentaan (heille jotka haluavat viedä valmennuksen astetta pidemmälle).

Valmennuksen aikana ei tehdä mitään ylimääräistä ja aerobisen kunnon harjoittelu on lyöty aivan minimiin ja sen tarkoituksena tässä valmennuksessa on ainoastaan terveydelliset syyt - haluamme treenata riittävästi, mutta samalla optimoida palautumisen. Olemme miettineet kuormitukset riittävän haastavaksi ja olemme valmiita vastaamaan chatin kautta mikäli ilmenee kysymyksiä koskien ohjelmoinnin muokkaamista itselleen optimaaliseksi.

Mikä parasta, niin tässä valmennuksessa tulet huomaamaan, että treenaamisen ei tarvitse olla monimutkaista ollakseen tehokasta - tuloksia voi saada hyvinkin yksinkertaisilla treeneillä, ilman turhia kikkailuja! Tehdään niitä oikeita asioita ja oikein syklitettynä.

BADASS FEMALE by Tommy & Sandra tulee viemään sinut pois mukavuusalueeltasi ja asettaa kroppasi äärirajoille erityisesti alavartalosi. Lopputulos on kuitenkin huikea, sillä kehosi kiinteytyy, lihasmassasi kasvaa, rasva sulaa ja tunnet tekeväsi oikeita asioita.

Energia arjessa lisääntyy, kun kropastasi tulee entistä suorituskykyisempi. Huomaat kehityksesi, joka motivoi sinua ylittämään itsesi kerta toisensa jälkeen. Treenaat tavoitteellisesti, tehokkaasti ja yksinkertaisesti.

Valmennus mahdollistaa lähtötason mukaisen harjoittelun. You can do this!

Lähde Tommyn ja Sandran mukaan kohti elämäsi kuntoa - tämä valmennus vaatii sitoutumista, mutta tulokset ovat sen mukaisia!

Osta nyt!

SOPIIKO VALMENNUS MINULLE?

  • Haluat naisille suunnatun valmennuksen
  • Haluat tehdä liikkeitä jotka varmasti toimivat ja kehittävät pakaran, jalkojen, olkapäiden ja selän seutua
  • Haluat kuntosalitreeneihin kovuutta ja maksimaalista kuormitusta, sekä nopeita tuloksia
  • Haluat kovemman BADASS-asenteen 
  • Haluat pyöreämmän pyllyn ja timmimmät jalat
  • Haluat jonkinlaisen punaisen langan syömiseen ja treenaamiseen
  • Haluat symmetrisen Wonder Woman lookin
  • Haluat supertarkat ohjeet liikkeiden tekemiseen
  • Haluat ohjeistusta läpi valmennuksen
  • Haluat TAVOITTEITA!

VALMENNUKSEN ESITTELY

BADASS FEMALE by Tommy Oksa & Sandra Manner -verkkovalmennus kestää 2 kuukautta. Ensimmäisen kuukauden aikana totuttelet kehon valmennuksen kuormitukselle ja opettelet tekemään liikkeet niin että kaikki tekeminen menee lihakselle. Lyhyesti vältellään "hukkatoistoja" ja optimoidaan ajankäyttöä.  Älä kuitenkaan säikähdä että et pääsisi tekemään tosissaan töitä. Me treenataan kyllä heti ekasta viikosta lähtien kovaa! Toisen kuukauden aikana sekoitetaan pakkaa, lisätään muutamia eristäviä liikkeitä, mutta jatketaan samalla jakaumalla ja intensiteetillä.

Valmennuksen treenit sisältävät tarpeeksi ärsykkeitä lihaksille. Monipuolisten treenien avulla motivaatio liikkua ei tunnu pakkopullalta, sillä et ehdi kyllästyä - tulosta sen sijaan tulee senkin edestä! Kahdessa kuukaudessa tuloksellisuus on toki rajattua, mutta tällä ohjelmalla maksimoit kehityksesi sille ajalle ja olet edempänä omaa lopullista symmetrista kuntoa.

Lyhyesti valmennuksen sisältö:

  • Treeniohjelmat kuntosalille (4 x viikko)
  • Alakropan treenit (2 x viikko)
  • Aerobinen treeni (1 x viikko)
  • 3 x ravinto-ohjelmaa (haarukka 1800-3500kcal)
  • Kalorisyklitystä, jolla boostataan aineenvaihduntaa
  • Ohjeet tarkempaan kalorien laskemiseen
  • Paljon motivointivideoita
  • Tarkat ohjeet liikkeisiin
  • Selkeät videot 
  • Chattipalvelu, mikäli kysyttävää

LYHYESTI:

Tämä valmennus on sinulle, joka haaveilet naisellisen muodokkaasta, sekä symmetrisestä vartalosta!

Tämä valmennus on sinulle, joka haluat Wonder Woman lookin!

Kova fysiikka tehokkaammin ja nopeammin.

BADASS FEMALE - or good ass?

Haluan kokeilla!

USEIN KYSYTTYÄ

Tarvitseeko olla aiempaa kokemusta?

Valmennuksen runkoa voi mukauttaa ja valmennus sisältää tähän myös ohjeet. Kuitenkin edellytyksenä on että sinulla on hieman salipohjaa takana. Tämä siitä johtuen että kokematon salilla kävijä ei ehdi palautua tarpeeksi kun samaa lihasta kuormitetaan useamman kerran samalla viikolla.

Täytyy siis olla jonkun verran liikuntataustaa, jotta palautumiskapasiteetti riittää esim. kahteen kovaan jalkatreeniin viikossa.  

Mikäli lähtötasosi on heikohko niin vaadimme että sitoudut itse rajaamaan treenien intensiteettiä omaan kuntotasoosi sopivaksi. Tulet saamaan tähän myös ohjeita.

Sisältääkö ohjelmointi paljon aerobista kuntoharjoittelua?

Ei sisällä. Aerobista kuntoharjoittelua tehdään ainoastaan yhtenä kertana viikossa ja tämäkin palauttavana mielessä, tasasykkeisenä sekä terveyttä ja aineenvaihduntaa lisäävien syiden vuoksi. Lepopäivinä voit soveltaa esim. lisäämällä hieman tätä harjoittelumuotoa vilkastuttamaan aineenvaihduntaasi. Muutoin valmennuksessa keskitytään ainoastaan hypertrofiseen harjoitteluun eli lihasmassan kasvattamiseen. 

Sisältääkö ohjelmointi vaikeita liikkeitä kuten muscleappeja, rinnallevetoa tai tempausta?

Ohjelmointi on hyvin yksinkertainen eikä sisällä näin monimutkaisia liikkeitä. Valmennuksessa keskitytään isoihin liikkeisiin, sekä eristäviin liikkeisiin. Kuminauha-/ kehonpainoharjoitukset sekä korkeasykkeiset intervallitreenit eivät sisälly myöskään tähän ohjelmointiin. 

Soveltuuko valmennus kaikenikäisille naisille?

Ehdottomasti! Valmennus sopii erinomaisesti kaikenikäisille. Suositus on kuitenkin, että liikunta on jo osa elämäntapaasi!

Millainen valmennuksen viikko-ohjelma on?

  • Ma: Kuntosali n. 60-90min
  • Ti: Kuntosali n. 60-90min
  • Ke: LEPO
  • To: Kuntosali n. 60min
  • Pe: Kuntosali n. 60-90min
  • La: LEPO / HUOLTO / 1h kevyt pyöräily tai reipas kävely (missattu jalkatreeni)
  • Su: LEPO / (missattu yläkropan treeni)

VALMENTAJAN ESITTELY

Tommy Oksa on 29-vuotias entinen fysioterapeutti, nykyinen palomies. Hän on harrastanut taistelulajeja koko nuoruutensa, josta hän siirtyi amerikkalaisen jalkapallon pariin. Samalla Tommy on käynyt kuntosalilla 14-vuotiaasta asti. Jenkkifutiksen jälkeen Tommy siirtyi crossfitin puolelle, sillä hän halusi toiminnallisemman kunnon. Hän on toiminut kuntosalilla liikunnanohjaajana ja valmentanut crossfit-salilla lähes 3 vuotta. Nykyään Tommy on siirtynyt takaisin kuntosalin puolelle ja taskussa onkin nyt laajasti kokemusta liikkumisen eri osa-alueista ja Tommyn oma treenaaminen koostuukin jatkuvasti haasteiden tavoittamisesta sekä itseni haastamisesta.

Tommy on voittanut Gladiaattorit 2019 tv-ohjelman, jossa hänen monipuolinen kuntonsa pääsi koetukselle. Entisenä fysioterapeuttina vammojen ennaltaehkäisy ja progressiivisuus treeneissä on Tommylle tärkeää. Liikunnan on myös oltava mielekästä, mutta haastavaa. Koulutuksensa lisäksi Tommy on ottanut selvää erilaisista treenimuodoista ja on tullut siihen lopputulokseen, että monesti tehdään liian “hienoja ja vaikeita” liikkeitä ja ohjelmia unohtaen treenaamisen peruspilarit. Hänen mielestään yksinkertaisuus on kaunista, mutta treenaamisen ei tarvitse olla mautonta, jotta se olisi yksinkertaista.

Tommy on luonteeltaan “doer” eli kyseessä on tekijämies. Hän on energisempi kuin keskiverto valmentaja ja lupaa saada sinut näkemään asiat ehkä hieman eri valossa. Lisäksi Tommy tykkää motivoida ihmisiä. Tommy ei myöskään kaunistele asioita, vaan tykkää olla suorasanainen mikä on valmentamisessa usein erinomainen hyöty. Vaikka pelastaja on hänen ammattinsa, auttaminen ulottuu muuhunkin kuin hänen leipätyöhönsä. Tommy tuo uutta verta ja hyvää meininkiä treenaamiseen. Hän uskaltaa väittää, että kokoisekseen hän omaa melko tehokkaan kokonaisuuden ja nyt jakaakin resurssit miten hän itse treenaa teidän käyttöönne.

Voit tutustua Tommyyn Instagramissa @tommyramiro.

Sandra Manner on 29- vuotias vaasalainen, joka on kilpaillut bikinifitneksessä ja hän jatkaa edelleen aktiivisesti fysiikkansa kehittämistä. Sandra on treenannut tavoitteellisesti 2016 vuoden alusta saakka, joten hän on siis ilmiömäinen esimerkki siitä, että myös nopeasti voit saavuttaa upean kunnon, mikäli olet valmis tekemään kovasti töitä itsesi eteen. 

Sandran tekemisessä on aina ajatus takana. Sandran periaatteisiin kuuluu todella kovat treenit, mutta ei kuitenkaan tekniikoiden kustannuksella. Kuntosaliharjoittelun ei siis tarvitse olla kaunista kunhan lopputulos on saavutettu. 

Sandran mottoihin kuuluu: Mikäli haluat isot pakarat, syö ja treenaa niitä useasti. Valmennuksen aikana Sandra ohjaa liikkeet niin että jokainen toisto menee kohdelihakseen. Sandran aloittaessa 2016 hänellä ei ollut aiempaa kokemusta kuntosaliharjoittelusta, joten hänen lähtötaso oli tuolloin täysin nolla. Badass asenteella ja intohimolla hän on tehnyt harrastuksesta elämäntavan ja haluaisi nyt jakaa oppejaan sekä kokemuksiaan, jotta muut voisivat oivaltaa samat asiat.

Omasta kokemuksesta Sandra toteaa että yksi suurin kynnys kuntosaliharjoittelun aloittamiselle on se, ettei moni tiedä minkälaisella jaolla tai minkälaisella tekniikalla kuuluu harjoitella. Monet suorittavat liikkeitä, mutta eivät oikeasti tee työtä lihaksella jota treenaavat. Siksi kaiken a ja o on mind & muscle connection. Tässä valmennuksessa Sandra opettaa ettei tärkeintä ole suuret painot, vaan se että lihas tekee työn.

Voit tutustua Sandraan Instagramissa @ssandramariia.

VALMENNUS LYHYESTI

  • Treeniohjelmat kuntosalille (4 x viikko)
  • Alakropan treenit (2 x viikko)
  • Aerobinen treeni (1 x viikko)
  • 3 x ravinto-ohjelmaa (haarukka 1800-3500kcal)
  • Kalorisyklitystä 
  • Ohjeet tarkempaan kalorien laskemiseen
  • Paljon motivointivideoita
  • Tarkat ohjeet liikkeisiin
  • Selkeät videot 
  • Chattipalvelu, mikäli kysyttävää

Kaikkien 30.11. -starttiin osallistuneiden kesken arvotaan Barebells Salty Peanut -proteiinipatukoita!

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Valmennuksessa käytettävät SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Harjoitusohjelmia
  • Ravinto-ohjelmia
  • Liitetiedostoja
  • Tulosten seuraamista
  • Tavoitteita
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta

HYPPÄÄ MEIDÄN MATKAAN JA ET KADU! REHELLISTÄ TREENAAMISTA SELKEILLÄ TAVOITTEILLA!

MUUT BADASS -VALMENNUKSET

HALUATKO KOVEMPAA TEKEMISTÄ JA ONKO LÄHTÖTASOSI PAREMPI KUIN ALOITTELIJOILLA?

Valitse tällöin alkuperäinen BADASS By Tommy Oksa - Klikkaa TÄSTÄ

HALUATKO KEHITTÄÄ KUNTOA JA FYSIIKKAA, MUTTA OLET VASTA ALOITTELIJA?

Valitse tällöin BADASS BEGINNERS - Klikkaa TÄSTÄ

Hyppää mukaan!


@syketribe