Tukilihasten vahvistaminen, toimiva keho ja vammojen ennaltaehkäiseminen aktiiviliikkujalle
Advantage by Sara Toivonen

Kehitä vammoille alttiita tai heikkoja kehon alueita harjoittelun jatkumisen mahdollistamiseksi ilman tuki- ja liikuntaelimistön rajoitteita.

39,90 €
Osta

Harrastatko voimaharjoittelua? Onko sinulla välillä tunne, että tukilihaksia tulisi jotenkin treenata, mutta et tiedä miten? Estääkö pelko kivuista ja mahdollisista vammoista sinua saavuttamasta tavoitteitasi?

Tämä valmennus on suunniteltu tukilihasten vahvistamiseen ja kehon pitämiseen toimivana mahdollisimman pitkään. Kovat treenit ovat keholle tiukkoja, joten kehosta kannattaa muistaa pitää myös huoli!

 

Advantage by Sara Toivonen -verkkovalmennus lyhyesti:

  • Paljon treeniliikkeitä videoina, kuvina sekä tekstinä
  • Treeniliikeitä sekä lihasten vahvistamiseen että liikkuvuuden kehittämiseen
  • Vinkkejä siihen, millaisia harjoitteita alkulämmittelyyn tai muuhun tukiharjoitteluun tulisi sisällyttää ja miten ko. harjoittelua tulisi toteuttaa
  • Vahvan koulutustaustan omaavan valmentajan ja fysioterapeutin suunnittelema valmennuskokonaisuus
Advantage by Sara Toivonen
Kesto 5 viikkoa
Alkaa joka maanantai
Hinta 39,90 €


Edistyneet
Hyvinvointi
keskitaso
Kipujen poisto
Lifestyle miehet
Lifestyle naiset
Miehet
Naiset
Urheilu

39,90 €
Osta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

 

Toimiva keho ja vammojen ennaltaehkäisy ovat tämän valmennuksen pääpointit.

 

Advantage by Sara Toivonen

Tämä valmennus on sinulle, joka haluat pitää kehosi kunnossa kovista treeneistä huolimatta!

 

Harrastatko aktiivisesti voimaharjoittelua, mutta koet ettet oikein tiedä, millaisia harjoitteita sinun tulisi tehdä ennen pääliikkeiden suorittamista? Kuuluuko viikko-ohjelmaasi runsaasti lajiharjoittelua, mutta fysiikkaharjoittelusi koostuu hyvin yksipuolisesti muutamasta pääliikkeestä? Sinulla on ollut harjoitteluun vaikuttavia kiputiloja tai liikkuvuusrajoitteita, muttet oikein tiedä millaisilla harjoitteilla lähteä liikkeelle?

Tässä valmennuksessa vahvistat lihasryhmiä, jotka toimivat tärkeässä roolissa tyypillisten vammojen ennaltaehkäisyssä. Lisäksi kehität nivelten hallintaa sekä kehosi liikkuvuutta. Valmennus antaa käyttöösi laajan liikepankin, jonka liikkeitä voit hyödyntää harjoittelussa myös valmennuksen päätyttyä!

Mihin haasteisiin tämä valmennus antaa ratkaisuja?

  • Heikot tukilihakset tai huono lihasten aktivointi
  • Liikkuvuusrajoitteet
  • Yksipuolinen harjoittelu
  • Riittämätön tai vääränlainen alkulämmittely
  • Liian vähän matalatehoista harjoittelua
  • Vamma-alttius

Valmennuksen avulla kehosi pysyy toimivampana pidempään ja kestää paremmin kovaa harjoittelua. Tärkeät tukilihaksesi vahvistuvat, liikkuvuutesi paranee ja kehonhallintasi kehittyy. Opit tapoja, miten yhdistää tällaista harjoittelua omaan tavanomaiseen harjoitteluusi.

Tämä valmennus on eduksi sinulle ja kehollesi - tule mukaan!

 

Osta nyt!

SOPIIKO TÄMÄ VALMENNUS MINULLE?

 
  • Sinulla on jo treenitaustaa kuntosalilta/voimaharjoittelusta ja mahdollisesti harjoitatkin tällä hetkellä voimaominaisuuksia useamman kerran viikossa
  • Sinulla on mahdollisuus käyttää kuntosalia sekä voimaharjoittelun pienvälineistöä
  • Haluat jatkaa harjoittelua pitkään vammoitta
  • Haluat konkreettisia harjoitteita oman harjoittelusi oheen tukilihasten vahvistamiseksi sekä liikkuvuuden kehittämiseksi
  • Haluat monipuolistaa harjoitteluasi ja pyrkiä pitämään tuki- ja liikuntaelimistön vammat sekä vaivat poissa
  • Olet kiinnostunut harjoittelusi kehittämisestä ja haluat ymmärtää periaatteita harjoitteiden taustalla
  • Olet avoin uusille harjoitteille sekä mahdollisuuksille tehdä kehostasi kestävämpi
  • Harjoitteluun panostaminen on sinulle tärkeää ja haluat käyttää siihen aikaasi

 

Valmennuksen esittely

 

Advantage by Sara Toivonen -verkkovalmennuksessa saat viiden viikon ajan viikottain kolme harjoitusta, joiden yksittäiset harjoitteet on esitetty kuvin, videoin sekä tekstein. Lisäksi valmennukseen sisältyy tiiviitä tietopaketteja, vinkkivideoita sekä terveisiä valmentajalta. Valmennuksessa tähdätään siihen, että opit, kuinka vahvistaa niitä lihaksia, jotka jäävät helposti huomiotta kun teet esimerkiksi voimaharjoittelua tai lajiharjoittelua. Nämä tukilihakset ovat juuri niitä, joista kannattaa pitää huolta, sillä niiden ollessa kunnossa parhaimmillaan ennaltaehkäiset syntyviä vammoja!

Valmennus on rakennettu vahvan koulutustaustan omaavan valmentajan ja fysioterapeutin toimesta. Valmennus on asiantunteva ja perusteluja liikkeiden taustalla on pyritty esittämään ilman, että valmennus muuttuisi työlääksi tai monimutkaiseksi suorittaa. Valmennuksessa on tavoiteltu sitä, että mahdollisimman moni hyötyisi valmennuksen opeita ja että se olisi helppo toteuttaa käytännössä.

Valmennuksen päätyttyä olet:

  • huomannut harjoitteiden hyödyllisyyden sekä edun
  • omaksunut harjoitteet osaksi omaa tavanomaista harjoitteluasi, jolloin vammoja on mahdollista ennaltaehkäistä
  • pitkällä tähtäimellä ja harjoittelua on mahdollista jatkaa vammoitta pitkään
  • vahvistanut tukilihaksiasi
  • parantanut liikkuvuuttasi
  • kehittänyt kehonhallintaasi
  • valmis suorittamaan paremmin hyvää liikkuvuutta vaativia liikkeitä

 

Haluan kokeilla!

KOKEMUKSIA

 

  • Ohjeistus ja videot olivat huippuhyviä. Videoiden avulla osasin tehdä harjoitteet oikein. Myös se, että oli ohjeita miten sai helpotetun version liikkeestä, oli hyvä koska joissakin liikkeissä minun piti helpottaa liikettä.

  • Mielestäni sain etenkin keskivartalon, pakaroiden ja jalkojen treeneistä erittäin hyviä vinkkejä aktivointiin ja aion tehdä niitä jatkossakin.

  • Tämä valmennus oli ihan huippuhyvä. Kiitos Sara!

 

Valmentajan esittely

Sara Toivonen on korkeakoulutettu liikunta-alan yrittäjä, joka toimii päivittäin hyvinvoinnin ja urheiluvalmennuksen parissa omassa työssään. Sara pyrkii yhdessä valmennettaviensa kanssa löytämään oikeat työkalut tavoitteiden saavuttamiseksi sekä avaimet haasteiden voittamiseksi. Sara pyrkii kouluttautumaan monipuolisesti ja omaakin vahvan koulutustaustan. Lisäksi hänellä on laajasti ohjauskokemusta erilaisten liikkujien valmentamisesta. Tyypillisimmin Saran valmennettavalla on treenikokemusta jo ennestään ja valmennuksessa Saralla onkin ollut mm. yleisurheilijoita, kuntosaliharrastajia, lentopalloilijoita, jalkapalloilijoita, crossfit-harrastajia, juoksijoita, voimistelijoita, ratsastajia sekä monipuolisesti harrastavia kuntoilijoita.

Omalta urheilutaustaltaan Sara on yleisurheilun moniottelija, mutta nykyään harjoittelu tapahtuu crossfitin parissa. Vaikka hän itse nauttiikin lajin haasteista sekä raskaasta treenistä, on Saralle tärkeää, että liikunta on turvallista. Saran valmennettavina on usein treenaajia, joilla on harjoittelussa haasteita tuki- ja liikuntalimistön rasitustilojen, vammojen tai kiputilojen vuoksi. Tästä syystä hänellä onkin paljon ammattitaitoa liittyen siihen, miten harjoittelusta saadaan mahdollisimman monipuolista ja kokonaisvaltaista. Harjoittelua ohjaavat tavoitteet, mutta miten tavoitteiden käy, kun harjoittelua ei pystytäkään toteuttamaan suunnitellusti vamman tai loukkaantumisen vuoksi?

Vahvuuksia valmennuksessa Saralle ovat erityisesti voima- ja liikkuvuusharjoittelu sekä fysiikkavalmennus ylipäätään. Saran valmennuksessa yhdistyy tutkimustieto sekä käytännön kokemus huomioiden valmennettavan tausta ja tavoitteet. Sara on työlleen omistautunut valmentaja, joka pitää huolta kuitenkin myös omasta hyvinvoinnistaan. Tasapainon löytäminen nykypäivän arjen haasteiden keskellä on haastavaa, mutta yhdessä ammattilaisen kanssa siinä voi onnistua.

Saran koulutus:

  • Liikuntatieteiden Maisteri (pääaineena valmennus- ja testausoppi)
  • Fysioterapeutti (AMK)
  • Lisensoitu Personal Trainer (Trainer4You)
  • Kuntosalivalmentaja (Trainer4You)
  • Hyvinvointivalmentaja (Trainer4You)
  • Valmentajatutkinto (Suomen Urheiluliitto ry)
  • Toiminnallisen harjoittelun ohjaaja (Spartan Gear)

Voit tutustua Saraan esimerkiksi Instagramissa @ssaramaaria.

 

VALMENNUS LYHYESTI

 
  • Paljon treeniliikkeitä videoina, kuvina sekä tekstinä
  • Treeniliikeitä sekä lihasten vahvistamiseen että liikkuvuuden kehittämiseen
  • Vinkkejä siihen, millaisia harjoitteita alkulämmittelyyn tai muuhun tukiharjoitteluun tulisi sisällyttää ja miten ko. harjoittelua tulisi toteuttaa
  • Vahvan koulutustaustan omaavan valmentajan ja fysioterapeutin suunnittelema valmennuskokonaisuus

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

 

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Valmennuksessa käytettävät SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Harjoitusohjelmia
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta

Miten verkkovalmennus toimii?

  1. Osta valmennus
  2. Ostamisen jälkeen saat vahvistuksen ostosta sähköpostiisi ja linkin, mistä pääset lataaman SYKE-sovelluksen
  3. Valmennus alkaa määriteltynä päivänä (yleensä ostoa seuraavana maanantaina), jolloin sisällöt tulevat näkyviin SYKE-sovellukseen
  4. Mikäli valmennukseen kuuluu chat-tuki tai Facebook-ryhmä, saat niihin kutsun sähköpostilla tai SYKE-sovelluksessa
  5. Valmennus alkaa ja materiaalit tulevat saataville
  6. Voit nyt myös tulostaa materiaalit Sykkeen verkkoportaalista
  7. Valmennuksen materiaalit ovat oletuksena käytettävissäsi 2 kk valmennuksen päättymisestä
  8. Kun valmennus on päättynyt, pääset arvioimaan valmennuksen
  9. Voit jatkaa SYKE-sovelluksen käyttöä omatoimisesti valmennuksen päätyttyä täysin maksutta ja hyödyntää sen monia maksuttomia ominaisuuksia
  10. Voit myös hypätä uuteen valmennukseen, koska kuten me tiedämme - matka on loputon, vain tavoitteet vaihtuvat!

Hyppää mukaan!



Samankaltaisia tuotteita
Näytä kaikki valmennukset »



@syketribe