Ammattitaidolla toteutettuja monipuolisia hyvinvointi- ja treenivalmennuksia!



Nyt riitti!!!

Tämän valmennuksen päätavoite on auttaa sinua löytämään sinulle sopiva ruokarytmi, nostaa energia-, ja vireystasojasi sekä saada liikunta osaksi elämääsi. Valmennus on treenien osalta suunnattu enemmän naisille. Jos tunnet olevasi väsähtänyt tai nuukahtanut ja kaipaat kunnon starttia uuden vaihteen käynnistämiseen tai muuten vain vaihtelua treeneihisi, on tässä sinulle sopiva valmennus. Et tarvitse aiempaa treenitaustaa, treenit ovat hyvin sovellettavissa myös aloittelijoille. Tulet saamaan valmennuksen aikana mm. erilaisia tehtäviä/ haasteita, vinkkejä, lihaskunto-, liikkuvuus/kehonhuolto-, sekä kestävyystreenejä, reseptejä sekä neuvoja siihen, miten, mitä ja milloin sinun kannattaa syödä, jotta saat ravinnosta enemmän irti ja pysyt virkeänä läpi päivän. Tarkoitus ei ole muuttaa kaikkea kerralla. Treenit on rakennettu niin, että viikoilla 1-4 on samat vaihtuvat treenit ja uudet vaihtuvat treenit tulevat viikoilla 5-8. Pääsääntöisesti treenit ovat arkisin ja viikonloppuisin voit tehdä halutessasi vielä extra treenin. Voit myös vaihtaa treenipäiviä sinun aikatauluusi sopiviksi. Kroppasi tulee samaan monipuolista ärsykettä ja vaihtuvat treenit pitävät motivaatiotasi yllä. Itse harjoituksiin tarvitset vain itsesi, vastuskuminauhan sekä käsipainot. Voit tehdä treenit oman kunnon ja jaksamisen mukaan. Tulet saamaan myös alku- ja loppu tehtävät, jotka ovat sinua itseäsi varten. Tavoitteena on, että tulet huomaamaan muutokset, joita olet saanut tämän tulevan 8 viikon aikana aikaiseksi. Uusi vuosi, uusi fiilis! Lähde mukaan Petra Sivénin 8 viikon NYT RIITTI!!! – valmennukseen ja matka parempaan fiilikseen, jaksamiseen, kuntoon, terveyteen ja uusiin oivalluksiin voi alkaa!
54,90 €

Ihana Aamu

Ihana Aamu valmennus Hyvinvointi alkaa aamusta. Kun oivallat aamupalan merkityksen osana energistä päivää, olet jo päässyt askeleissa kohti hyvinvointia ison harppauksen eteenpäin. Usein hektinen elämä vie mennessään ja yksi eniten skipattuja ruokahetkiä Suomalaisilla on aamupala. Kun aamu alkaa kiireisenä ja ilman kehon tarvitsemaa energiaa, vaikuttaa se vireystilaan ja olotilaan niin psyykkisesti, kuin fyysisestikin. Myös aamuinen kalorivaje voi kostautua päivän muissa aterioissa, naposteluna ja sokerisia välipaloja napsimalla.  14 päivää kestävä Ihana Aamu valmennus antaa sinulle työkaluja pikaisen, mutta ravintorikkaan aamupalan valmistukseen. Ihana Aamu valmennus muistuttaa sinua huolehtimaan omasta hyvinvoinnista ja antaa sinulle aamusta pienen hetken omaa aikaa, jota jokainen meistä tarvitsee. Reseptit ovat helppoja ja nopeita toteuttaa ja kaikki raaka-aineet löytyvät lähimarketista. Osa resepteistä valmistellaan jo illalla, joten aamulla jää aikaa fiilistellä ja nautiskella omia herkullisia tuotoksia. Viikonloppuna vähän leivotaan mutta älä pelästy, näistä kokkailuista selviää, vaikka et olekaan kokki tai intohimoinen jauhopeukalo. Valmennus sisältää 14 erilaista ravitsevaa ja helppoa aamupalareseptiä. Kaikki reseptit saat kirjallisena, sekä osan myös videon muodossa. Ohjeet ovat selkeät ja valmistus vie vain pienen hetken aikaa aamuistasi. Saat valmennuksen ajaksi puhelimeesi selkeän sovelluksen, jonka avulla on helppo edetä valmennuksessa. Puhelin myös muistuttaa sinua illalla tulevan aamun aamupalavalmisteluista, sekä lähettää sinulle kauppalistan, jonka avulla on helppo käydä ostamassa viikon raaka-aineet. Valmennuksen tavoite on kahden viikon aikana herätellä sinusta aamupalamaisteri ja oman aamun sankari. Valmennus myös auttaa sinua oivaltamaan aamupalan merkityksen, sekä havainnoimaan sinua kuinka vähän aikaa loppupeleissä aamupalan valmistus vie aikaa. Aamun rutiinit ja terveelliset tavat jatkuvat yleensä pidemmälle päivää ja antavan avaimia myös päivällä tehtyihin valintoihin ruokailuissa. Sytytetään aamun hämärään pari kynttilää, laitetaan juuri sinulle sopivaa rentouttavaa musiikkia soimaan, hengitellään rauhassa kohti tulevaa päivää ja annetaan uudelle päivälle aina uusi mahdollisuus. Hyppää mukaan lempeään ja ihanaan aamuun kanssani kahden viikon ajaksi ja löydä reseptit ihanaan aamuun.   Ihanaa Aamua juuri sinulle, olen matkallasi mukana -Mira-
24,90 €

Etä Arki

Etä Arki By Miia Liukkonen Huolehdi omasta jaksamisestasi ja kiinnitä huomiota jaksamistasi edistäviin tekijöihin. Hallitse paremmin arjen kuormitustekijöitä ja stressiä. Huomioi kotona työskentelyn vaatimukset ja kuinka päivääsi muokkaamalla voit parantaa toimintaedellytyksiäsi. Työolosuhteiden, työn tauottamisen ja kehonhuollon avulla voit parantaa jaksamistasi, sekä lisätä vireyttäsi toimia arjessa. Etä Arki valmennus etenee viikoittain vaihtelevien teemojen ja harjoitteiden ympärillä lisäten ymmärrystä yksipuolisten työn ja staattisen työn kuormitustekijöistä parantaen tietoisuutta hyvinvointiin vaikuttavista tekijöistä ja näiden vaikutuksesta työssä jaksamiseen ja arjen vireyteen huolehtien työn tauottamisesta ja kehonhuollosta erilaisten viikkoharjoitteiden avulla Etä Arki on valmennus, jonka avulla edistät työpäivän aikana vireyttäsi. Erilaiset tauko-ja kehonhuoltoharjoitukset palauttavat ja ovat vastapaino yksipuoliselle työn kuormitukselle. Etä Arki verkkovalmennus antaa käsityksen hyvinvoinnin osatekijöiden, kuten ravitsemuksen ja liikunnan merkityksestä jaksamiseen. Työn yksipuolisen kuormituksen ennaltaehkäisy ja työpäivän palauttavat hetket edistävät kehon ja mielen hyvinvointia, ja parantavat työn tuottavuutta. Kehon hyvinvointia edistetään lyhyiden tauko- ja kehonhuoltoharjoitusten avulla. Harjoitteiden avulla ennaltaehkäistään stressin vaikutuksia, parannetaan työn tehokkuutta ja vastataan arjen kuormitukseen. Tavoitteena tasapainoinen arki, jos olet kiinnostunut parantamaan työskentelyyn liittyviä olosuhteita ja huolehtimaan omasta työssä jaksamisestasi haluat edistää tai ylläpitää omaa hyvinvointia ja sen kautta parantaa työskentely edellytyksiäsi haluat ymmärtää työn ja arjen kuormitukseen liittyviä tekijöitä ennaltaehkäisten stressin haitallisia vaikutuksia koet, että kaipaat päivääsi vinkkejä joilla tauottaa työskentelyäsi ja huolehtia jaksamisestasi Etä Arki valmennuksen aikana seuraavat 4 viikkoa antavat käsityksen työskentely edellytyksistä, joilla on merkitystä työssä jaksamiseen ja hyvinvointiin, sekä kiinnittävät huomioita myös niihin tekijöihin, jotka edistävät palautumistamme. Jokaisella viikolla on oma teema, jonka tarkoituksena on luoda kokonaisvaltainen kuva hyvinvoinnin osatekijöistä ja antaa konkreettisia vinkkejä arkeesi. Viikottainen lyhyt taukoharjoite keskittyy työn tauottamiseen ja työn kuormituksen haittojen ennaltaehkäisyyn. Viikon lyhyt mentaaliharjoite edistää mielen hyvinvointia. Harjoitteet julkaistaan viikon aikana verkossa ennalta suunnitellun aikataulun mukaisesti ja voit tehdä niitä omaan aikatauluusi sopivana hetkenä, ja toistaa niitä useasti viikkojen aikana. Harjoitteiden yhteydessä on myös lyhyitä pohdintatehtäviä ja tavoitteiden asettelua, jotka tähtäävät muutoksien tekemiseen, eikä niiden tekeminen ole vaikeaa päivän aikana. Jokaisella viikolla on myös vaihtuva hiukan pidempikestoinen kehonhuoltoharjoite, jonka voit tehdä itsellesi sopivalla hetkellä viikonlopun aikana edistäen palautumista ja huolehtia kehon hyvinvoinnista. Valmennus alkaa joka maanantai. Valmentajana toimii Miia Liukkonen.
44,90 €