Syke Syke

Juoksijan voimaharjoittelu by Kristian Popov

Hinta 26
Voimaharjoittelu kestävyysurheilussa on tärkeää, ellei välttämätöntä. Voimatasojen kehittäminen olisi tärkeää sekä tavoitteelliselle urheilijalle, kuten myös ihan aloittavalle lenkkeilijälle. Vaikka voimalla ei korvata kestävyysominaisuuksia, niin kestävyysurheilijan voimaharjoittelulla on kolme pääasiallista tehtävää. Ne lisäävät suorituskykyä parantuneiden voimatasojen ja hermotuksen kautta, lisäävät aktiivista liikkuvuutta lihaksessa, nivelissä ja jänteissä sekä toimivat vammoja enneltaehkäisevästi parantuneen lihastasapainon kautta. Olitpa sitten aloittelija tai edistynyt treenaaja ja harrastat kestävyysurheilua, on suositeltavaa pitää voimaharjoittelua 1-2/kertaa viikko-ohjelmassa.

Seuraava lihaskunto-ohjelma on suunnattu juoksijoille, mutta toimii myös triathlonisteille ja pyöräilijöille, kunhan lisää ylävartaloa kehittäviä liikkeitä mukaan.

Ohjelmat

  1. Juoksijan voima vaihe 3 - Liikkeet: 10
  2. Juoksijan voima vaihe 2 - Liikkeet: 8
  3. Juoksijan voima vaihe 1 - Liikkeet: 9
  4. Juoksijan voimaharjoittelu
Juoksijan voimaharjoittelu by Kristian Popov
Takaisin Kirjaudu sisään ostaaksesi ohjelmapaketti