Rivakkaalle treenajalle - treeniohjelma

Juoksua tukeva treeniohjelma, hänelle joka harrastaa juoksua, hölkkää tai muita kestävyyslajeja.

Ohjelma on 1-jakoinen ja suositellaan suoritettavaksi 2 - 3 kertaa viikossa. 1-jakoinen ohjelma tarkoittaa sitä, että koko kroppa treenataan läpi yhden treenipäivän aikana. 

59,00 €
Osta

Juoksuharrastajan yleisin virhe on että hän laiminlyö lihaskuntotreeniä.  Mutta miksi juoksiijan kannattaa treenata lihaskuntoa?

  • Juoksuasennon ylläpito helpottuu
  • Juoksutekniikka myös paranee
  • Lisää kestävyyttä
  • Auttaa palautumaan
  • Ehkäisee vammautumista
  • Liikkuvuus ja koordinaatio paranee
  • Hapenottokyky ja energiavarastot kasvaa 
Rivakkaalle treenajalle - treeniohjelma
Kesto 7 päivää
Alkaa joka maanantai
Hinta 59,00 €


Korpicoach


59,00 €
Osta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

Rivakkaalle treenaajalle -treeniohjelma sisältää mainioita kuntosaliliikkeitä ajatelleen juuri juoksijoita. 

Osta nyt!

Ohjelman on laatinut Tatu Torikka, eli tuttavallisemmin PT-Tatu, joka valmentaa Korpicoach PT-Studiolla kestävyysjuoksijoita. Tatun vahvuus juoksuvalmennuksessa on tarkka viikkorytmitys ja treenaamisen ohjelmointi juoksijalle. Ravitsemusta unohtamatta.  

Haluan kokeilla!

Valmennuksessa käytettävät SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kuvia
  • Harjoitusohjelmia
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta
Hyppää mukaan!
<