Nouse ylös ja virkisty!

Aktiivisuus ja taukojumppa -valmennus! 

Tässä verkkovalmennuksessa saat vinkkejä istumisen vähentämiseen sekä useita taukojumppia, joilla tauottaa istumista työpäivien aikana!

34,90 €
Osta
Nouse ylös ja virkisty!
Nouse ylös ja virkisty!
Nouse ylös ja virkisty!

Tekisikö taukojumppa ja niska-hartiatreeni hyvää?

Oletko istumatyöläinen ja tunnet työpäivän jälkeen olosi kankeaksi ja väsyneeksi eikä ajatus oikein kulje?

Ehkäpä taukojumppa tai niskahartiatreeni olisi toivottu piristys ajoittain työpäiväsi keskellä?

Tämä verkkovalmennus tarjoaa keinot istumisen väsymyksen vähentämiseen, jotta tunnet itsesi jälleen energiseksi ja hyvinvoivaksi!

Nouse ylös ja virkisty -verkkovalmennus lyhyesti:

  • Pääset kartoittamaan oman istumisaikasi
  • Taukojumppaohjeet sekä vinkit istumisen tauottamiseen
  • Valitset itse tavoitteesi ja sopivan keinon istumisen vähentämiseen
  • Taukojumppavideot ja niska-hartiatreenit avustavat tavoitteesi saavuttamisessa!
  • Saat henkilökohtaista palautetta ja tukea valmentajalta chatin kautta
  • Pieniä aktivoivia tehtäviä ja muistutuksia, viikkoseuranta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

Tekisikö taukojumppa ja niska-hartiatreeni hyvää?

Nouse ylös ja virkisty by Heli Niromaa

Onko sinulla tunne, että päivän aikana tulee ehkä istuttua aika paljon - ehkä vähän liikaakin? Ehkäpä taukojumppa tai niskahartiatreeni olisi toivottu piristys ajoittain työpäiväsi keskellä? Liiallinen istuminen ja sen aiheuttamat terveyshaitat eivät ole vitsi vaan niillä on oikeasti vaikutusta jokapäiväiseen elämääsi. Vireystilasi laskee, fyysinen kuntosi heikkenee, tulee kiputiloja, sairauksien riski kasvaa, ajatus tökkii, muisti heikkenee... Olisiko nyt hyvä aika nousta ylös ja virkistyä?

Onko sinulla esimerkiksi seuraavanlaisia pelkoja?

  • Fyysinen kuntosi rapistuu ja työkykysi heikkenee istumisen myötä, kun liikuntaa ei tule
  • Ei ole energiaa puuhailla perheen kanssa tai äksyilet perheellesi, koska olet väsynyt
  • Kynnys liikunnan aloittamiseen on korkea, koska olet epäonnistunut aiemmin
  • Pelkäät, ettei motivaatiosi riitä muutokseen

Helppoja taukojumppaliikkeitä

Tällä verkkovalmennuksella on vain yksi tavoite ja se on istumiseen käytetyn ajan vähentäminen.

Nouse ylös ja virkisty -verkkovalmennuksen avulla pääset helposti ja pienin askelin liikkeelle istumisen vähentämisessä, juuri sinulle sopivia keinoja käyttäen. Aktivoivat tehtävät, muistutukset ja saamasi henkilökohtainen palaute tukevat motivaatiotasi ja auttavat muutoksen onnistumisessa.

Mitä saavutan tällä taukojumppa-ohjelmalla?

Valmennuksen päätyttyä ja istumisen vähennyttyä tunnet olosi energisemmäksi, olet kenties helpottanut kipuja ja vähentänyt stressiä. Olet päässyt alkuun pysyvässä muutoksessa kohti terveellisempää elämää. Tiedät myös, miten edetä jatkossa. 

Lähde mukaan – Heli auttaa sinua nousemaan ylös tuolista!

Osta nyt!

SOPIIKO TÄMÄ VERKKOVALMENNUS MINULLE?

  • Tiedät istuvasi paljon, mutta koet sen vähentämisen hankalaksi
  • Haluat selkeät taukojumppaohjeet sekä vinkit istumisen tauottamiseen
  • Teet paljon etätöitä ja tauot meinaavat unohtua
  • Haluat parantaa työkykyäsi yksinkertaisella tavalla
  • Etsit mahdollisimman helppoa keinoa lisätä energisyyttä päiviisi
  • Haluat ohjelman, joka tarjoaa taukojumppavideot ja niska-hartiatreenit, joilla saat vähennettyä istumista ja edistettyä hyvinvointiasi!
  • Sinulla on kiireinen arki ja vain vähän aikaa liikunnalle
  • Haluat lisätä vähän energiankulutustasi
  • Haluat lähteä parantamaan hyvinvointiasi mahdollisimman yksinkertaisella ja pysyvällä tavalla, ilman tiukkoja kuntokuureja tai dieettejä

NOUSE YLÖS JA VIRKISTY ESITTELY

Kuuden viikon verkkovalmennus, joka tarjoaa helpot taukojumppavideot ja niska-hartiatreenit

Pienet muutokset istumisen vähentämiseksi

Verkkovalmennuksessa saat itse valita oman tavoitteesi ja keinot sen toteuttamiseksi oman elämäntilanteesi perusteella. Lähdetään kuitenkin pienestä liikkeelle. Valmennukseen osallistuminen ja tehtävien tekeminen ei vie paljoa aikaa. Saat henkilökohtaista tukea muutoksen kriittiseen alkuvaiheeseen ja vinkkejä miten jatkaa eteenpäin.

Verkkovalmennuksen ensimmäisellä viikolla kartoitetaan oma istumisaika, saadaan tietoa istumisen haitoista ja siitä, millä keinoin istumista voi vähentää. Toisesta viikosta alkaen lähdetään konkreettisesti muuttamaan omia istumistottumuksia pienin muutoksin. Viimeisellä viikolla tehdään yhteenvetoa ja jatkosuunnitelmaa. Bonuksena saat treeniohjelman salille ja kotiin - jos istumisen vähentäminen vaikka herättää liikuntakärpäsen! Valmennuksessa on myös chat, jonka avulla voit olla suoraan yhteydessä valmentajaasi.

Mitä tapahtuu, kun vähentää istumista? 

Verkkovalmennuksen päätyttyä osaat kiinnittää huomiota omaan istumisaikaasi ja pääset liikkeelle sen vähentämisessä. Tiedät myös, miten jatkaa eteenpäin. Optimitilanteessa olet myös virkeämpi niin työpäivänä aikana kuin kotonakin ja energiankulutus on hieman kasvanut. Olet ehkä saanut kipinän arkiliikunnan lisäämiseksi elämään.

Haluan kokeilla!

KOKEMUKSIA

  • Monipuoliset vinkit ja jumppaohjeet sekä ohjaajan lempeä ja kannustava tuki.
  • Valmennus onnistui perustelemaan todella hyvin, miksi istumista kannattaa vähentää. Jaksan nyt paljon paremmin seistä etätyöpäivän aikana sähkötyöpöydän ääressä. Ja osaan pitää taukoja sekä istumisessa että seisomisessa.

  • Parasta olivat viikottaiset vinkit, monipuoliset ohjeet ja chat-yhteys ohjaajan kanssa. Olen iloinen siitä että kokeilin ja opin jotain ihan uutta!

  • Mieleen jäi liikkumisen tärkeys työpäivän aikana sekä taukojumpat.

Valmentajasi

HELI NIROMAA

Heli on auktorisoitu personal trainer ja terveyden edistämiseen suuntautunut terveystieteiden kandidaatti. Heli on erikoistunut valmentamaan aloittelevia liikkujia, istumatyöläisiä ja pysyvää elämäntapamuutosta suunnittelevia. Heli pohjaa valmennuksensa tieteelliseen, tutkittuun tietoon yhdistettynä käytännön kokemukseen. Heli on tehnyt aiemmin pitkään istumatyötä ja tuntee sen haitat.

Helin intohimona on edistää hyvinvointiasi monipuolisesti ja olla tukenasi muutoksessa. Arkemme koostuu lukuisista automaattisiksi muodostuneista tavoista, joista runsas istuminen on yksi. Kun tällaista rutinoitunutta tapaa lähdetään muuttamaan, on tärkeää uhrata muutama ajatus myös psykologiselle puolelle varsinaisen toiminnan lisäksi. Heli pyrkii käyttämään kaiken ammattitaitonsa, jotta muutos olisi sinulle mahdollisimman helppo ja pysyvä. Tämä vaatii kuitenkin myös sinulta sitoutumista tavoitteeseen.

Voit käydä lukemassa Helin blogia TÄSTÄ! Tutustu myös Helin blogikirjoitukseen SYKE Tribe -blogista!

Helin koulutus:

- Digital Wellbeing Coach (Syke Tribe)

- Terveystieteiden kandidaatti, terveyden edistäminen (Itä-Suomen yliopisto)

- Auktorisoitu personal trainer (Trainer4You)

- Liikkeen laadun asiantuntija (Trainer4You)

- Johtamisen erikoisammattitutkinto (Hämeen ammatti-instituutti)

- Filosofian maisteri (Tampereen yliopisto)

Helppoja taukojumppaliikkeitä ja virkistävät niska-hartiatreenit!

Tämä verkkovalmennus lyhyesti:

  • Kesto: 6 viikkoa

  • Päätavoite: Istumisen vähentäminen taukojumpan avulla

  • Lupaus: Virkeämpi olo pienten muutosten kautta!

  • Tekstejä ja videoita

  • Taukojumppaohjeet sekä vinkit istumisen tauottamiseen

  • Helpot taukojumppavideot ja virkistävät niska-hartiatreenit!

  • Kyselyjä ja tehtäviä

  • Tavoitteiden asettamista ja seurantaa

  • Muistutuksia

  • Chat-ominaisuus: ole suoraan yhteydessä valmentajaasi

  • Bonuksena treeniohjelma salille ja kotiin

Käytössäsi on mm. seuraavat SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Harjoitusohjelmia
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta
Käytössäsi on mm. seuraavat SYKE-appin ominaisuudet

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Hyppää mukaan!


@syketribe