Helposti hyvinvoiva by Emmi Juhala

Tavoitteena muutaman kilon painonpudotus ja eroon turvotuksesta pääseminen.

Kiireiselle naiselle sopiva verkkovalmennus, jolla saavutat freesin ja sporttisen olon niin, että sinulla on aikaa myös elämän muille menoille.

49,00 €
Osta

Miten sovittaa yhteen terveelliset elämäntavat ja muu elämä?

  • Haaveiletko paremmasta kunnosta ja raikkaammasta olosta, mutta tuntuu, että sinulla ei ole siihen aikaa?
  • Luuletko, että hyvinvoiva ja sporttinen olo vaatii kuun taivaalta?
  • Haluatko oppia syömään terveellisesti ja treenaamaan järkevästi kiireisen arkesi ohella?

Helposti hyvinvoiva -verkkovalmennus lyhyesti

  • Kuuden viikon valmennus naisille

  • Treeniohjelmat liikevideoineen kuntosalille ja kotiin - voit treenata kummassa vain tai molemmissa

  • Treenien kesto noin 30-60min

  • Joustava ruokavalio - kaksi mallia eri kalorimäärillä

  • Ohjeet aerobiseen harjoitteluun

  • Vinkkejä kehonhuoltoon ja palautumiseen

  • Henkilökohtainen chat-tuki

Haluatko maksaa valmennuksen liikuntaeduilla?

Klikkaa TÄSTÄ

Helposti hyvinvoiva by Emmi Juhala
Kesto 6 viikkoa
Alkaa joka maanantai
Hinta 49,00 €


aloittelija
Hyvinvointi
keskitaso
kiinteytyminen
Kotitreeni
kuntosali
Lihaskuntoharjoittelu
Naiset
painonpudotus ja laihdutus

49,00 €
Osta

Hyppää mukaan milloin vain!

Voit itse valita valmennuksen aloittamispäivän.

Raikas ja sporttinen olo ilman kikkailuja!

Helposti hyvinvoiva by Emmi Juhala

Hyvinvoiva ja sporttinen olo ei vaadi kuuta taivaalta!

Onko olosi päivittäin hieman vetämätön? Tuntuuko, ettet ehkä ole niin energinen kuin voisit olla? Ehkä olet jo huomannut vähäisen liikkumisen aiheuttaneen kolotuksia ja jumeja?

Usein me (valitettavasti) totumme jatkuvaan väsähtäneeseen ja ikäänkuin puolitehoilla käyvään olotilaan. Arjen askareet tuntuvat raskailta ja työpäivän jälkeen ei oikein jaksa kuin rojahtaa sohvalle. Silloin kannattaa tarttua toimeen ja alkaa huolehtimaan itsestään: se nimittäin tulee antamaan sinulle virtaa kaikille elämän osa-alueille ja saat tavallisista päivistä enemmän irti!

Helposti hyvinvoiva -valmennuksen tavoitteena on auttaa sinua saavuttamaan hyvinvoiva olo ja parempi kunto, vaikka sinulla olisi paljon kiireitä ja säpinää elämässäsi. Joustavat ohjelmat auttavat muodostamaan juuri sinun elämääsi mukautuvat rutiinit.

Miten sovittaa hyvinvointi kiireiseen elämäntyyliin?

Muista: jotta voit olla hyvinvoiva, sinun ei tarvitse syödä joka päivä täydellisen terveellisesti tai treenata joka viikko useita kertoja kuntosalilla!

Tässä valmennuksessa treenaamisesta tehdään osa arkea ilman, että sen toteutus on liian haastavaa kiireiden keskellä. Saat kattavat ohjeet treeneihin sekä kotiin että kuntosalille ja voit säädellä harjoitusmääriä tilanteesi mukaan. Ruokavalio on myös hyvin joustava ja opit sen avulla koostamaan järkeviä aterioita tilanteessa kuin tilanteessa.

"Olen törmännyt paljon siihen, että ihmiset jättävät kokonaan treenaamatta, koska heillä ei ole aikaa siihen montaa tuntia viikossa. Samoin ravinnon suhteen on mielikuvia, että terveellinen syöminen aiheuttaisi liikaa päänvaivaa ja pohdittavaa. Helposti sitä kuvittelee, että hyvinvoinnin eteen tehtävän työmäärän tulisi olla niin suuri, ettei oma arki taivu siihen. Ja tuloksena on, ettei tehdä mitään. Tällä valmennuksella haluan opettaa, että hyvinvoiva olo vaatii töitä, muttei niin paljoa kuin helposti luulee. Maltillisilla treenimäärillä ja perusjärkevällä ruokavaliolla saa todella hyvin tulosta aikaiseksi! Laatu, säännöllisyys ja kokonaisuus ratkaisevat!

- Emmi

Osta nyt!

SOPIIKO VALMENNUS MINULLE?

  • Haluat treenata tehokkaasti, mutta olet kiireinen käyttääksesi treeneihin viikossa paljoa aikaa

  • Treenaat salilla, mutta et ehkä pääse kaikkia viikon treenejä tekemään sinne

  • Haluat treenata vaihtelevasti salilla ja kotona

  • Sinulla on ollut taukoa treenaamisesta ja haluat päästä taas rutiineihin kiinni

  • Haluat päästä fiksuihin mutta riittävään ruokailuun esimerkiksi loman tai juhlakauden jälkeen

  • Haluat luoda pohjan onnistuneelle painonpudotukselle tai dieetille

  • Haluat startata pysyvät rutiinit treeniin ja ravintoon

  • Sinulla on hektinen elämänvaihe

  • Haluat syödä terveellisesti, mutta olematta liian tarkka ja haluat nauttia ruuan mausta

  • Kaipaat selkeää ja napakkaa otetta treeneihin

  • Sinulla on vaihtelevia viikkoja: joskus ehdit treenata enemmän, joskus vähemmän

HELPOSTI HYVINVOIVA ESITTELY

Raikas olo terveellisillä elämäntavoilla - ilman stressiä ja liian suuria vaatimuksia

Helposti hyvinvoiva -valmennuksessa pääset treenaamaan tehokkaasti ja kiireiseen arkeen sopivilla määrillä. Tulet huomaamaan, että laatu korvaa määrän. Treenejä tukee terveellinen, mutta joustava ruokavalio. 

Noudattamalla tämän valmennuksen ohjeistuksia saavutat raikkaan ja sporttisen olon ja elämässä jää aikaa myös muille menoille kuin treenaamiselle ja jatkuvalle ruuasta stressaamiselle. 

Joustava esimerkkiruokavalio naisille

Valmennuksen joustava ruokavalio on monipuolinen ja saat siitä mallit kahdella eri kalorimäärällä. Ruokavaliossa on kerrottu ruokamääriä, mutta tärkeintä on, että opit koostamaan suurinpiirtein sopivat annoskoot. Terveellisen ruuan ei tarvitse olla kuivaa ja mautonta vaan ohjeissa kannustetaan mielekkään ruuan valmistukseen. Lisäksi saat ostoksia helpottamaan kauppalistan, joten kaupassa käynti kiireisenä arkipäivänäkin on helppoa ja nopeaa.

Treeniohjelma kotiin ja salille kiireisille naisille

Valmennus sisältää kolme salitreeniä, jotka ovat tehokkaita mutta eivät vie liikaa aikaa. Saat myös kolme erilaista kotitreeniä, jotka ovat myös napakan mittaisia ja pärjäät hyvin pienellä välineistöllä. Kaikista liikkeistä on selkeät videot sekä kirjalliset ohjeet.

Selkeiden treeniohjelmien avulla harjoittelu ei tunnu liian monimutkaiselta. Treenimääristä ei tule sinulle stressiä, koska saat ohjeistukset miten toteuttaa treeniviikko eri treenimäärillä: lihaskuntoharjoituksia voit tehdä 2-4 kertaa viikossa ja aerobisia 1-2 kertaa viikossa.

Haluan kokeilla!

Valmentajasi

EMMI JUHALA

Emmi Juhala on Tampereella toimiva personal trainer, joka on vuosien varrella auttanut kirjavaa joukkoa erilaisia kuntoilijoita ja elämäntapamuuttajia. Emmi haluaa auttaa jokaista löytämään juuri itselle sopivan polun kohti tavoitteita. Tärkeimpiä neuvoja valmentajana hänellä on pysyä sinnikkäänä ja määrätietoisena, vaikka välillä tulisikin mutkia ja kuoppia matkaan.

Emmin koulutus

  • Liikuntaneuvoja (Varalan Urheiluopisto)
  • Personal Trainer (Varalan Urheiluopisto)
  • Liikunnanohjauksen peruskurssi (Varalan Urheiluopisto)

Tämä verkkovalmennus lyhyesti:

  • Kesto: 6 viikkoa

  • Päätavoite: Raikas ja energinen olo

  • Lupaus: Freesi ja sporttinen olo, elämän muiden menojen ohessa!

  • Ruokavalio lyhyesti: joustava ruokavalio naisille, kauppalista

  • Treeniohjelmat lyhyesti: napakat kuntosalitreenit sekä kotitreenit naisille

  • Ohjeet aerobiseen harjoitteluun

  • Vinkkejä kehonhuoltoon ja palautumiseen

  • Henkilökohtainen chat-tuki

MAKSA LIIKUNTAEDUILLA

Maksa verkkovalmennus Smartum

Maksa verkkovalmennus ePassi

Maksa verkkovalmennus Eazybreak

Maksa verkkovalmennus Edenred

Valmennuksessa käytettävät SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Unen seuraamista
  • Fiiliksen seuraamista
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta

OHJEET JA TEKNISIÄ TIETOJA

MITEN VALMENNUS TAPAHTUU?

1. Osta valmennus.

2. Saat ostamisen jälkeen linkin mistä pääset lataamaan SYKE sovelluksen sekä vahvistuksen ja kuitin onnistuneesta ostosta sähköpostiisi.

3. Valmennus alkaa määriteltynä päivänä, jolloin sisällöt tulevat näkymään SYKE-sovellukseen sekä SYKE Triben selainversioon, jolla voit osallistua tietokoneen kautta.

Pääasiallisesti kaikki tehtävät ja sisällöt on kalenteroitettu sinulle valmiiksi ja syklitetty aukeamaan asteittain.

4. Kun valmennus alkaa ja niin materiaalit tulevat saataville. Lähtökohtaisesti kaikki materiaali on ennakkoon kuvattua eli sinä saat valita mihin aikaan teet mitäkin. 

5. Voit myös tulostaa tulostettavat materiaalit Sykkeen verkkoportaalista.

6. Valmennuksen materiaalit ovat oletuksena käytettävissäsi 2kk valmennuksen päätyttyä ja kun valmennus on päättynyt niin pääset arvioimaan valmennuksen.

7. Voit myös hypätä uuteen valmennukseen koska kuten me tiedämme niin matka on loputon, vain tavoitteet vaihtuvat.

Hyppää mukaan!


@syketribe