Back 2 Basics

with Oona & Noora 

Tässä valmennuksessa mennään takaisin perusasioihin! 8 viikon verkkokurssin aikana tulet oppimaan miten treenaat nousujohteisella ja järkevällä tavalla ilman uupumista tai rasitusvammoja. 2+2 -treeniohjelmamme käsittää 2 voimatreeniä ja 2 kestävyystreeniä viikossa, joten aikaa jää myös muulle elämälle!

89,00 €
Osta

Tuntuuko, että aikasi menee kuntosalilla täysin hukkaan eikä tuloksia tule? Loppuuko juoksuharrastuksesi aina lyhyeen, kun kroppa sanoo itsensä irti?

UUSI Back 2 Basics - with Oona & Noora on 8 viikon verkkovalmennus sinulle, joka haluat laadukasta ja tutkittuun tietoon perustuvaa valmennusta. Saat takuulla tuloksia ja varmuuden siitä, että teet salilla tai lenkkipolulla oikeita asioita.

Tämä valmennus sopii sinulle jos

  • ET halua rampata salilla tai lenkkipoluilla 5-6 kertaa viikossa 
  • haluat simppelit ja arkeesi helposti sujahtavat treeniohjelmat jotka jättävät aikaa myös muulle elämälle
  • haluat oppia mikä on nousujohteisen ja järkevän harjoittelun taustalla
  • haluat lisää voimaa
  • haluat kasvattaa kestävyyskuntoasi
  • toivot kestäviä muutoksia ja työkaluja joilla kuntosi pysyy yllä myös valmennuksen jälkeen
Back 2 Basics
Kesto 8 viikkoa
Alkoi 18.01.2021
Hinta 89,00 €


Noora Kenttämaa & Oona-Mari Hakulinen


89,00 €
Osta

Valmennus sisältää

  • 2+2-treeniohjelman (2 voima- ja 2 kestävyystreeniä viikossa)
  • Selkeät tekniikkavideot liikkeistä
  • 4 erilaista coretreeniä
  • 4 erilaista alkulämmittelyohjelmaa
  • 2 kpl LIVE-webinaaria
  • Chat -mahdollisuus valmentajien kanssa 2 kertaa viikossa
  • Jokaviikkoiset miniluennot eri teemoista
  • Ohjeistukset kevennysviikolle (4. viikko)
  • Puolessa välissä valmennusta muuttuvat ohjelmat
  • "Kroppa auki 15 minuutissa” – ohjatun liikkuvuusvideon

Kiinnostaisiko seuraava:
Uusi ennätys kyykyssä, ensimmäinen punnerrus tai 5 kilometrin juokseminen ilman sykkeiden huitelemista maksimissa....?

Valmentajien esittely

Noora

Vuodesta 2016  olen valmentanut liikunta-alalla yksilöitä ja ryhmiä. Valmennukseni perustuu pääosin voimaharjoitteluun ja sen ohjelmointiin. Vuosien varrella olen saanut ihmisiä innostumaan voimaharjoittelusta ja todella monen kuntosalia vihaavan tyypin motivoitumaan punttien kolistelusta. Oma mielenkiinnon kohde on enemmänkin suorituskyvyn nostamisessa kuin kehonmuokkauksessa. Toki keho tottelee aika hyvin säännöllistä harjoittelua ja muokkaantuu siinä sivussa.

Olen itse myös intohimoinen voimaharjoittelija ja harjoitteluni vaihtelee aina painonnostosta perusvoimailuun.  Itse inspiroidun ihan tavallisista ihmisistä, jotka haluavat päästä kestävään kuntoon. Itsekin olen ihan tavallinen työssäkäyvä äiti, joten valmentamiseni perustuu inhimilliseen otteeseen. 

Oona-Mari

Valmistuin liikuntatieteiden maisteriksi kesällä 2020, jonka jälkeen ryhdyin päätoimisesti valmentamaan yksilöitä ja pienryhmiä. Valtaosalla valmennettavistani päätavoitteet ovat juoksussa, mutta valmennuksissani isossa roolissa on voimaharjoittelun yhdistäminen juoksuharjoitteluun. Kestävyys- ja voimaharjoittelun yhdistäminen fiksusti ohjelmoiden ja riittävä palautuminen huomioiden on tuottanut hyvää jälkeä suorituskyvyssä, niin juoksussa kuin punttisalinkin puolella!

Treenaan ja kilpailen edelleen itse tavoitteellisesti kestävyysjuoksussa. Yrittäjyyden (aikaisemmin opiskelun) ja kilpaurheilun yhdistäminen ei ole ollut ihan helppoa, mutta on opettanut valtavasti. Haluan viedä eteenpäin oppeja erityisesti palautumisesta ja kuormituksen hallinnasta valmennettavilleni. 

Osta nyt!

Back 2 Basics -valmennuksella saat tavoitteellisen treenaamisen luontevaksi osaksi arkeasi, etkä joudu enää metsästämään treenimotivaatiota uusimpien villitysten testailusta!

Valmennuksen sisältö

Tässä verkkovalmennuksessa pääset kehittämään voimaa ja parantamaan peruskuntoasi yksinkertaisella, aikaa säästävällä ja oikeasti fiksulla tavalla. Voimatasot kohenevat, kun teet simppelit mutta tehokkaat voimatreenit 2 kertaa viikossa. Lisäksi viikkokalenteriin kätevästi sujahtavat peruskuntolenkit mahdollistavat kunnon kohenemisen, josta on hyötyä niin arjessa kuin voimatreeneissäkin.

Tehtävien, webinaarien sekä miniluentojen avulla opit turvallisen, nousujohteisen sekä tutkittuun tietoon pohjautuvan tavan kehittää suorituskykyäsi myös valmennuksen jälkeen. Meillä on teoriatiedon lisäksi satojen asiakkaiden kokemus kehittävästä harjoittelusta, joten nyt saat nämä tiedot käsiisi vain tämän verkkovalmennuksen hinnalla. 

Näytämme sinulle 8 viikon valmennuksen aikana miten keskittymällä perusasioihin ja tekemällä riittävästi oikeita asioita kehityt ja saat tuloksia, jotka kestävät läpi elämän. Kätevän SYKE-mobiilisovelluksen avulla pysyt kärryillä salilla käytetyistä painoistasi ja pidät kirjaa tehdyistä treeneistä!

2+2 -treenimetodilla varmistamme että myös palautumiseen jää riittävästi aikaa. Raudanluja kondis on pian täällä!

Haluan kokeilla!

Muista, että tähän valmennukseen tuleminen on sinulle riskitöntä. Emme halua yhtään tyytymätöntä valmennettavaa, joten sen takia sinä saat tutustua valmennukseemme 14 päivän ajan ilman painetta. 

Miten verkkovalmennus toimii

1. Osta valmennus verkkokaupassa. Voit maksaa verkkokaupan maksuvälineiden lisäksi myös liikuntaeduilla Smartum, Edenred, Epassi, Eazybreak (toimipisteen nimi: Personal Trainer Noora Kenttämaa.) Kun olet suorittanut maksun verkkopalvelussa, lähetä kuitti siitä osoitteeseen: noora@noorakenttamaa.fi, jonka jälkeen lähetämme sinulle liittymislinkin SYKE-sovellukseen. 

2.  Ostamisen jälkeen saat vahvistuksen ostosta sähköpostiisi ja linkin, mistä pääset lataaman SYKE-sovelluksen

3. Valmennus alkaa määriteltynä päivänä,  jolloin sisällöt tulevat näkyviin SYKE-sovellukseen. Osa materiaaleista voi olla nähtävillä heti oston jälkeen. 

4. Chat on käytössä Syke-sovelluksessa koko valmennuksen ajan, mutta valmentajat vastaavat kysymyksiin vain aiemmin ilmoitettuina aikoina

5. Webinaarit järjestetään Zoom-palvelussa jos ei toisin mainita. Kyseessä on LIVE -tilaisuus, josta jää tallenne. Saatte linkit webinaareihin SYKE-sovelluksen kautta viimeistään tapahtumapäivänä. 

6. Voit nyt myös tulostaa materiaalit (esim. treeniohjelmat) Sykkeen verkkoportaalista

7. Valmennuksen materiaalit ovat oletuksena käytettävissäsi 1 kk valmennuksen päättymisestä

8. Voit jatkaa SYKE-sovelluksen käyttöä omatoimisesti valmennuksen päätyttyä täysin maksutta ja hyödyntää sen monia maksuttomia ominaisuuksia

Ei tiukkapipoista veren maku suussa treenaamista. Valmennuksen avulla opit nauttimaan myös juoksemisesta. Me pidämme huolen, että lähdet lenkkipolulle hymy huulilla – myös 8 viikon jälkeen!

Valmennuksessa käytettävät SYKE-appin ominaisuudet

  • Tehtäviä
  • Kyselyitä
  • Kuvia
  • Videoita
  • Harjoitusohjelmia
  • Chat valmentajan kanssa

Saatavilla App Storesta Saatavilla Play Storesta

Rakenna raudanluja perusta treenaamiselle, jolla kehosi muovautuu ja ennätyksiä rikkoontuu ympäri vuoden - mutta se EI vaadi tuntikausien painojen runnomista salilla!

Back 2 Basics on uudenlainen tapa treenata, mikä sopii JUURI sinulle, joka haluat elämässä muutakin kuin viettää 10 tuntia viikossa salilla – ja silti treenata tavoitteellisesti. Tämä on vain klikkauksen päässä.

Hyppää mukaan!
<